środa, 4 stycznia 2012

inglot | the glitter collection


Któż mógłby się spodziewać, że brokat z empiku za 6.49 dosypany do kończącej się odżywki z Inglota może dać tak piękny efekt. Lakier na paznokciach wygląda dokładnie tak samo jak w butelce.
Jak dokładnie - zobaczycie na paznokciach Shopping Monster, od której zgapiłam cały pomysł :)
Cała sprawa była prostsza niż mi się wydawało. Brokat z fiolki przesypujemy do buteleczki, potrząsamy i już. Amazing. Polecam. Żadne nowe lakiery z Sensique mnie już nie kuszą :D

26 komentarzy:

  1. Kosmetykoholiczki ruszają na Empik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Do atakuuuuuuu! A wiesz, że tylko jeden ten kolor pozostał. Inne kolory są też fajne, ale jednowymiarowe, płaskie. A ten jest taki.. mieniący się. Sasasa.
    Widziałam też dzisiaj w papierniczym zestaw 6 brokatów, w nieco mniejszej pojemności. Za 9.9 zł. Także da się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się! Wygląda obłędnie... może odrobinę inaczej niż u mnie, bo ja go do niebieskiego brokatu dodawałam.

    Lśni zabójczo!

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie, miałam pisać, że były też inne kolory, ale tylko fiolet był holo, reszta takie zwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. holo. właśnie tego słowa mi brakowało. miałam jakieś zaciemnienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ALE PIĘKNE! Muszę sama spróbować zrobić takiego frankena czy jako to się zwie

    A lakiery MIYO są w dwóch wersjach - mini za 3 zł i w tej zwykłej za 5 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam dużo brokatów w domu i na ten pomysł nie wpadłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł :D Zacznę mieszać ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś tak dodałam do końcóki bezbarwnego lakieru i faktycznie ciekawe rzeczy można uzyskać. Czas chyba znowu sie pobawić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Brokaty w dłoń i do ataku :D Ja nie mam żadnych brokatów, ale jak się wkurzę, to zakupię. Nie ma sensu kupowanie brokatowych lakierów, bo nie używam ich zbyt często, ale czasami mam ochotę. To jest pomysł na miksowanie po swojemu, wedle uznania. Podsumujmy: mieszać należy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Seems legit. Chociaż za brokat Sensique poleciałaby podobna kasa. Ale ten wkład własny! Plus recykling. Najs.

    OdpowiedzUsuń
  12. Poleciałaby, wkład wkładem, a recykling recyklingiem, ale przecież ja nie zużyłam całego brokatu... SA SA SA! Poza tym widzę tutaj potencjał.
    Wyczuwam zamówienie brokatów z allegro. Kto ze mną?

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze, ale świetny pomysł z tym brokatem :D!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lol... A mnie właśnie Sensique kuszą, bo już ich kiedyś używałam i mimo że tragicznie się zmywają, na szponach wyglądają zjawiskowo :P A propos inglota... zgadnij kto kupił dzisiaj nowego flake'a :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Słomka, kuszenie kuszenie :D

    Idalia, fantastycznie glitterowy pomysł, że hej!

    Katalina, ciekawe... czyżbyś kupiła go Ty? :P Hurraaaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję, że zbliża się szturm na empik.
    Katalino, gadaj tu zaraz, które flejki zakosiłaś z inglota!
    Ja mam akurat fazę na błysk, ale mocno się powstrzymuję. Daj szansę metodzie z folią, dla mnie to było "life changing experience". Żaden brokat mi nie straszny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niech empik się przygotuje... :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny pomysł,ciekawe czy nadałby się inny brokat np taki do zdobień....muszę zrobić eksperyment:)

    OdpowiedzUsuń
  19. tak sobie myślę, że niechciane cienie do powiek też można byłoby tak użyć - pokruszyć je i wrzucić do bezbarwnego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ożesz Ty. faktycznie... ja myślę, że wiele rzeczy mogłoby się nadać :D ooooo, moje pigmenty...... :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Owszem, ja :P Niebieski flejk jest już mój ale kurcze wkurza mnie że takie to małe a takie drogie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie też to wkurza. Postuluję wprowadzenie tańszych zamienników na nasz polski rynek, albo zwiększenie pojemności Inglotowskich flejków.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...