piątek, 6 stycznia 2012

mój pierwszy raz z olay



11 komentarzy:

  1. też używam tej serii od jakiegoś czasu, na noc krem, a na dzień mam żel bo do cery tłustej/mieszanej ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tego kremu, jest ok, ale wolałam ten do cery wrażliwej, bezzapachowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo dobrego słyszałam na temat serii wrażliwej, ale nie miałam okazji (mimo, że minęło dużo czasu).. może kiedyś :)

      Usuń
  3. Miałam z Olay emulsję do skóry mieszanej/tłustej i była rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z emulsjokremów to może cetaphil taki podstawowy..?

      Usuń
  4. Lata temu zachwyciła mnie próbka jakiegoś kremu z olay. Kiedy kupiłam pełnowymiarowe opakowanie, nie było już tak fajnie. :( Ale to było bardzo dawno temu.
    Niech Ci służy!

    OdpowiedzUsuń
  5. mi te kremy służą, może Tobie też będą...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, tak się ułożyło, ze 2kremy wygrałam u Kizi Mizi i 2 dostałam od Hex. Totalnie zwariowałam z radości, bo Olay chciałam wypróbować już od dawna, ale za każdym razem jak stawałam przed ściana z produktami tejże marki, ogarniało mnie przerażenie. Co wybrać? Może to, a może lepiej to? No i w końcu mam rozmaitość ;) Emulsję też mam, ale zostawiłam ją na ciepłejszy miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  7. szampon pokrzywowy rzeczywiście jest chwalony bardzo, niestety u mnie się nie sprawdzają takie ziołowe szampony. Strasznie plączą mi włosy, nawet odzywka potem nie pomaga. Poza tym kolor szybko się spłukuje ; <

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki:-)))
    Weszlam teraz w serie Regenerist i...juz niebawem napisze wiecej:) ale jest dobrze albo inaczej-nie sadzialam, ze bede tak zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie, ciekawie, będę wypatrywać relacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...