czwartek, 12 stycznia 2012

plan na dziś

woda, dużo wody. butelka cisowianki i basen.

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też chcę. Jak wrócę, pójdę na jakiś gdańsku basen. To postanowione.

      Usuń
    2. Idę z Tobą! :D
      Tylko czy ja mam jeszcze jakiś strój zdatny.

      Usuń
  2. Ostatni raz byłam na basenie w podstawówce... Słomka poczekaj do wakacji i na plażę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pływałam co drugi dzień przez wiele miesięcy, byłam smukła jak łania i szczęśliwa. A teraz?

      Usuń
    2. Plaża. Dawno nie byłam.

      Usuń
    3. A ludzie nie oślepną?

      Usuń
    4. Jak nas zobaczą? No nie wiem. Nałożymy na siebie dużo kosmetyku z drobinkami i będziemy jak Edward.

      Usuń
  3. tylko sie nam sie rozpusc w takiej ilosci wody, ok? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, tłuszcze nie rozpuszczają się w wodzie. Unoszę się na powierzchni jak plama oleju :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Było świetnie. Co prawda tylko 24 przepłynięcia a nie 50 jak to bywało za dobrych czasów, ale i tak dobrze, że w ogóle powyżej 20.

      Usuń
    2. ja bym pewnie i 20 nie przepłynęła :)

      Usuń
  5. Faaaaajnie:-) Baw sie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, jak ja Ci zazdroszcze :P U mnie właśnie zaczynają się ferie zimowe i na pływalnie wróce dopiero w lutym :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja trochę żałuję, że na studiach chodziłam na siłownię/fitness a nie na basen, bo bardzo lubię pływać, ale nie lubię "szkolnej zamoty" i pośpiechu, że na zajęcia trzeba biec, włosy schną mi długo itd..

    OdpowiedzUsuń
  8. uszy mi się zatkały. coś mnie boli w brzuchu. to chyba.. mięśnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejmy nadzieję, że mięśnie, a nie np. wyrostek :P

      Usuń
    2. to chyba mięśnie. właśnie wróciłam z imprezy, jest po 7 rano. o 16 idę na basen. muszę zregenerować siły i pozbyć się %% z krwiobiegu.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...