poniedziałek, 2 stycznia 2012

december empties

Udało mi się zużyć kilka toników, hydrolat oczarowy, płyn micelarny i oczywiście mleczko do demakijażu.
Mleczko Celia kupiłam ponownie, hydrolat mam chwilowo aloesowy, ale wolę go do włosów niż do twarzy. W lodówce chłodzi się kocanka i kwiat pomarańczy. Płyn micelarny mam z Yves Rocher (koszmarnie niewydajny, pewnie dlatego, że przykręciłam mu pompkę, która rozlewa wszystko dookoła) i jeszcze kilka miniaturek od Hex. Podsumowując, próbowałam już Nuxe'a, Vichy, Avene i YR. Jak dotąd, YR jednak odstaje od reszty i gdyby nie to, że dostałam go jako gratis do zakupów, pewnie bym po niego nie sięgnęła.

Kończę powoli wszystkie miniaturki płynów do kąpieli i zostanie mi tylko Apart Karru i zielone jabłuszko z Avonu. Postanowiłam nie kupować nic na ich miejsce i posłużyć się litrami żeli pod prysznic zalegających w pudełkach z zapasami (!).

Co dalej? Dalej wyrzuciłam w końcu "opakowania, które dobrze mi się kojarzyły"; kilkuletni tester szminki, kilkuletni błyszczyk i błyszczyk z serii vaselinas, którego nigdy nie zużyję a balansuje na skraju daty ważności. Opakowanie sobie zostawię, pewnie się na coś przyda. A, i jeszcze błyszczyk w słoiczku z Bourjois, w którym zamieszkała spora porcja cienia z Essence LE Ballerina, od Słomki. Dziękuję :)
To moje pierwsze spotkanie z cieniami w musie. Próbowałam cieni w kremie z Bourjois i nawet mam 2, ale kolory są jakieś takie ciemnawe. A Ballerina jest jasna i matowa. Super.

Zużyłam Pilarix, mam jeszcze kilka opakowań w zapasie, więc bez stresu. Skończyła mi się odżywka do włosów z Isany, bardzo ją polubiłam i na pewno do niej wrócę.













niech denko będzie z Wami!

14 komentarzy:

  1. Też mam płyn z YR i jest koszmarny. A jak dostanie się do oczu to kompletna masakra, szczypie jak zwykłe mydło!

    OdpowiedzUsuń
  2. poszlałaś :) ja musze swoj projekt denko obfocić i wyrzucić aby sie nie przewalał :) no i musze wypróbowac maseczke i peeling od Ciebie! (:*)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję owocnych zużyć :))) I trzymam kciuki za kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam chrapkę na to mleczko Celia przez Ciebie :) Ale dopóki nie wykończę 4 otwartych produktów do demakijażu nici z zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Annathea, na początku myślałam, że będzie nam razem dobrze, ale niestety się nie udało. jako następny micel sięgnę chyba po biodermę, albo nie wiem. po coś w dobrej cenie.

    unappreciated, no właśnie moje denka walały się w reklamówce i już zaczęły z niej wypadać, więc zebrałam się w sobie :)

    Katalina, dziękuję! dobre słowo zawsze pomoże.

    kosodrzewina, tak. nie wolno. trzymam kciuki. mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że ten sam tonik zużyłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale że z jednej butelki jechałyście? :P
    Bardzo przyzwoite zużycia.
    A Ballerina niech się dobrze nosi.

    Teges, idę robić coś pożytecznego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Poza tym widzę, że blok daje radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ballerina jest bombowa, ale mam wrażenie, że baza z Essence nie daje rady. Art Deco to jest jednak to.

    Blok daje radę, mam już kilka spostrzeżeń i plany brystolowe. Ale to przyszłościowy pomysł. Tu i teraz będzie blok.

    OdpowiedzUsuń
  10. O! Szukałam czegoś porządnego z mocznikiem jako ratunek po depilacji. Jak z wydajnością tego kremu?

    OdpowiedzUsuń
  11. jest ekstremalnie wydajny, bo jest gęsty jak cholera. jak już myślałam, że naprawdę się skończył, wystarczył mi jeszcze na 2 użycia. w promocji w superfarmie jest czasami dobra oferta 2 sztuki za 18 zł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odpowiedź :) Zobaczę ile będzie kosztował w mojej aptece, bo w sieci ceny są różne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie warto wydawać na tego typu produkt wieludziesięciu złotych. SVR ma podobny krem, ale jest on strasznie drogi, a uważam, że Pilarix jest najbardziej uniwersalny, ma mocznik na poziomie 20% i jak tylko okazał się być strzałem w 10tkę, zawsze staram się mieć kilka opakowań w zapasie. Chyba się uzależniłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...