piątek, 20 stycznia 2012

stara mydlarnia glinka czerwona





Na północy Polski, pogoda nie zachwyca. Zima się skończyła trochę, a trochę nie. Śnieg niby stopniał, ale wieczorami jest mroźno i jakoś tak dziwnie. Moje obszary pąsowego naczynka uaktywniają się wielokrotnie, zwłaszcza jak wychodzę na zewnątrz, potem wracam do środka, potem wychodzę i tak dalej..
Z glinkami mam doświadczenie raczej ubogie, a z czerwoną glinką - właściwie żadne. A chyba powinnam, kto wie - może moje naczynka się ucieszą.

Glinkę czerwoną zakupiłam w cenie 18 zł za 120 g w Organique/Starej Mydlarni. W sieci przeczytałam o niej następujące rzeczy.


Skład: Glinka zawiera wszystkie sole mineralne i mikroelementy , których człowiek potrzebuje ,a głównie : krzem(Si), glin(Al), żelazo(Fe), potas(K), magnez(Mg), wapń(Ca), tytan(Ti), sód(Na), fosfor(P), mangan(Mn), itd. Są one w formie znakomicie przyswajalnej przez człowieka i w optymalnych proporcjach.

Działanie :
- absorbuje zanieczyszczenia zalegające w tkankach, krwi, limfie, neutralizuje je i wydala
- posiada właściwości antyseptyczne i antybakteryjne – działa jak naturalny antybiotyk – niszczy komórki skażone chorobą oszczędzając te zdrowe
- zapobiega rozmnażaniu szkodliwych mikroorganizmów, wspomaga działanie dobroczynnych bakterii
- aktywizuje procesy odbudowy komórek
- przyczynia się do odnowienia zasobów energii i sił witalnych organizmu gdyż jest silnym stymulatorem, transformatorem i transmiterem energii. Każdy kawałek glinki jest nacechowany siłą magnetyczną potężnego pola magnetycznego Ziemi.

Wskazania :
- pielęgnacja cery tłustej i mieszanej, wrażliwej z pękającymi naczynkami, trądzikiem różowatym
- arytmia, arterioskleroza, kardioskleroza, zawał serca, udar mózgu, choroby psychiczne – mogą się nasilać przy niedoborze krzemu
- bóle reumatyczne i kręgosłupa , lumbago, złamania, zwichnięcia i skręcenia
- alergie, astma, anemia, cukrzyca, zapalenia jelit, biegunki, wrzody, mięśniaki, guzy, bolesne miesiączkowanie, zapalenie zatok, zapalenie dziąseł, paradontoza, choroby oczu, uszu, pomocne przy leczeniu nowotworów
- skaleczenia, oparzenia, grzybice, czyraki, ropienie, siniaki, trądzik, egzemy

Przeciwwskazania :
Nie stosować okładów na podbrzusze u kobiet w czasie menstruacji.

Zastosowanie :
- jako kosmetyk w formie maseczki tonizuje skórę, przywraca jej naturalną równowagę, regeneruje, zamyka rozszerzone pory, likwiduje trądzik, wygładza zmarszczki i zapobiega im
- w formie okładów na wrzody, czyraki, ropienie, oparzenia
- do okładów na różne części ciała – okolice wątroby, żołądka, nerek, podbrzusza itp.
- do płukania ust przy zapaleniach dziąseł, gardła, migdałków
- jako pasta do zębów , jako szampon do mycia głowy
- do kąpieli rąk i nóg w schorzeniach reumatycznych

Czerwona glinka jest produktem pochodzenia naturalnego. Wydobywana jest z pokładów gliny mineralnej z głębokości 35m poniżej poziomu ziemi przy użyciu narzędzi drewnianych. Cały proces przygotowania glinki odbywa się ręcznie przy użyciu niemetalowych narzędzi i urządzeń, aby zachować jej naturalne cenne właściwości. Wzmacniane są one dodatkowo przez suszenie glinki na słońcu.

Brzmi świetnie. Jak zadziała na moją skórę, przekonamy się już w następnym odcinku (jak już jej użyję i zamieszam czymś niemetalowym)


8 komentarzy:

  1. To może być fajne. Będę czekała na wieści z linii frontu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, glinka... i cieknie mi ślinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no nie mogę :D mam mydełko z czerwonej glinki i pachnie nieziemsko! :)

      Usuń
    2. Simply, rozwaliłaś mnie.

      Usuń
  3. hmm jestem bardzo ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zastosowania, czekam na rezultaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie jej zastosowanie. Ciekawe jak się sprawdzi?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...