czwartek, 5 stycznia 2012

yves rocher cure solutions serum antyoksydacyjne i maseczka przywracająca blask. nowy element pielęgnacij, a właściwie dwa elementy.

Yves Rocher w Polsce to nie jest to samo co za granicą. Powtórzę, linkując tym razem stronę hiszpańską. No płakać się chce, albo zwandalizować jakąś witrynę sklepową. Promocje u nas są coraz gorsze i to może zniechęcić. Ja jednak bardzo lubię ten sklep. Kojarzy mi się z moją Przyjaciółką ze studiów i moją Mamą, która od kilku lat robi tam bardzo intensywnie zakupy.



Jakiś czas temu dostałam od Hex zestaw dwóch miniaturek Cure Solutions: serum i maseczkę. Serum z witaminą C dobiegło końca, o rezultatach mojej kuracji możecie przeczytać tutaj. Postanowiłam spróbować serum z YR, sięgnęłam do szufladki z uroczymi miniaturkami i rozpoczęłam stosowanie. Rano i wieczorem. Produktu użyłam już kilka razy i mogę powiedzieć tylko, że nie uczuliło mnie i podoba mi się konsystencja lekkiego mleczka. Po specyficznym zapachu serum Flavo C spodziewałam się bezwonnej cieczy, a tu miła niespodzianka. Serum pachnie jakoś tak.. przyjemnie. Do rzeczy.

Teraz jest promocja na ten produkt zarówno w sklepie internetowym, jak i stacjonarnym. Oferta wysyłkowa nie dotarła do mnie od października chyba, więc nie mam pojęcia jak sprawa wygląda tam. W każdym razie serum antyoksydacyjne Cure Solutions w sklepie stacjonarnym kosztuje w tej chwili 62,5 zł. Maseczka z tej serii, której jak dotąd użyłam raz i było dziwnie, ale chyba dobrze, kosztuje teraz 49 zł.

Ceny promocyjne są dosyć atrakcyjne, ale cena promocyjna zestawu miniaturek, czyli 7 ml serum i 15 ml maseczki, to 13.9 zł (z 19.9zł). Jakkolwiek ubogim matematykiem jestem, wychodzi mi, że za 30 ml serum w ładnym opakowaniu płacimy 62.5zł a 50 ml maseczki 49ml. Za 28 ml serum i 60 ml maseczki w 4 miniaturowych opakowaniach płacimy, liczmy po 14 zł, żeby mi się udało wykonać ten skomplikowany rachunek, uwaga uwaga 56zł. 56zł!! Nie mamy ładnej butelki i dużej tuby maseczki (która, btw, jest gratisem w zamówieniu powyżej 100zł w sklepie internetowym), ale mamy podróżne urocze opakowania, taniej.

Porwałam się na te obliczenia, bo rozważam tą kurację i również dlatego, że już rozpoczęłam stosowanie i chyba mi się podoba, planuję jej zakup. Dokupienie trzech albo czterech miniaturowych zestawów wydaje się być dobrym pomysłem, chociaż skład jest jakiś strasznie długi. Widziałam, że Wy już znacie ten produkt i śmiało używacie, więc może akurat skorzystacie z okazji. Styczeń wydaje się być wyjątkowo bogaty w oferty promocyjne. Szkoda, że tak nie jest zawsze, podsumowałam i skierowałam się do kuchni, żeby przygotować kolację. Nie lubię jak mi ktoś mówi co mam robić, nigdzie. W kuchni też nie, dlatego raczej nie gotuję z przepisu, ale kocham gotować to jest miejsce naprawdę warte odwiedzenia. Stamtąd pochodzi pomysł na twistera z KFC, które mam nadzieję dzisiaj powstać. Tylko, że tortille będą szpinkakowe, z Biedronki.

11 komentarzy:

  1. Nigdy nie próbowałam niczego z Yves Rocher, ale może wkrótce się to zmieni. Tylko będę musiała prosić Cię o pomoc, bo sama nie wiem, co tam jest dobre, a czego powinnam się wystrzegać.
    Promocja rzeczywiście fajna.

    Też nienawidzę.

    Wyszło?

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie, kurczę, musze to obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz się przekonamy, czy wyszło. Powiem Ci, tak tak! Wszystko co wiem, to Ci powiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmmmmmm omg. Zajebiście wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hyhy, dobrze, że właśnie zjadłam.
    Zamawiam u Ciebie takie danie ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Deal, no problemo. A teraz idziemy odebrać maluchy z paczkomatu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm, wieczór jak z Mikołajem. Ale fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stri, następnym razem jak będę w Polsce - gotujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. i wszystkie miniaturki tak tanio wychodzą. dlatego, gdy widzę miniwersje Tradition de Hammam, kupuję bez zastanowienia. i w ten sposób mam 150ml (5 tubek po 30ml) peelingu za 35zł zamiast za 67zł i 120ml (4 tubki) maseczki za 28zł zamiast 100ml za 50zł. porównywałam ceny regularne.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...