czwartek, 19 stycznia 2012

zapachy yves rocher

Walentynkowy mailing -30% na wybrane zapachy? Coś czuję, że powinien być jeszcze jeden, bo kod promocyjny B1WB23 działa tylko przez kilka dni (termin ważności kodu B1WB23 to 24.01.2012r.).

Prezentem niespodzianką za 63 zł (mimo, że eliksir kosztuje 69zł i jest na chwilę obecną niedostępny, i know i know - it's confusing) jest Eliksir do masażu relaksującego z olejkiem eterycznym z róży z serii Tradition de Hamman.

Jeśli wydamy powyżej 100 zł, co w ogóle nie jest trudne w sklepie internetowym Yves Rocher, otrzymamy gratis Maseczkę antystresową z serii Cure Solutions. Do wyczerpania zapasów otrzymamy również tusz do rzęs za zakupy powyżej 39 zł.

Jeśli macie jakieś pytania odnośnie zakupów w YR, pytajcie mnie. Znam wiele odpowiedzi. Zawsze można zadzwonić do BOKu i wynegocjować swoje zamówienie, albo gratisy. Nie jest to biurokratyczny BOK i faktycznie są dla ludzi, a nie odwrotnie.

Nie odkładaj miłości na później! Już teraz pomyśl o prezencie dla ukochanej osoby. Dla mnie zestaw do decoupage i tytuł magistra. Och och.



6 komentarzy:

  1. Kurcze, YR jest takie skomplikowane jakieś. No i cały czas zaciskam pasa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poza tym podobają mi się Twoje pomysły na prezent dla siebie. :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...