środa, 8 lutego 2012

bomba w galerii przymorze

dlaczego jak ja już postanowię gdzieś wstąpić w drodze do domu to muszą być jakieś komplikacje? ;) byłyśmy ze Słomką w Gdyni, było fajnie. odwiedziny w stoisku inglota zaszczepiły we mnie pragnienie kilku pereł. 397, 398 i jakichś jeszcze.. ciekawe. od dawien dawna nie miałam ochoty na cienie. przy okazji wstąpiłyśmy do Avonu - mam ochotę na dwa lakiery: taki zielony szmaragd i złoty fiolet. a w Marionnaud było The Balm, taka paletka nude za 89 zł. dobra cena chyba, chociaż ja się nie skuszę. kilka innych zestawów w cenie trochę mniej niż 100 zł. to chyba atrakcyjna cena za puder, korektor i coś do ust, albo rozświetlacz albo róż - różne kombinacje tam były.

poza tym zastanawiam się jaki hipoalergiczny tusz do rzęs warto zakupić. oprócz lancome hypnose, clinique high impact mascara i innych wysokopółkowych produktów.

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. wysiadłam z autobusu i chciałam wstąpić po szampon i coś tam jeszcze, ale się nie udało, bo galeria zamknięta, bo bomba. i ewakuacja. i zamota.

      Usuń
    2. OMG, czyli trzeba było brać ten szampon u mnie. :/
      Ale z dobrych wiadomości: tak te lakiery są w promocji (2 za 20 zł)!!!

      Usuń
  2. W Toruniu wczoraj, wyobraź sobie. :ściana:
    Hypoalergiczny tusz? Bourjois Glamour Volume Ultra Care. Pisałam jego recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzięki. Przeczytam. Noo, męczące są takie akcje z tymi alarmami bombowymi, bo kurde zaplanujesz sobie jakieś zakupy a tu ewakuacja :)

      Usuń
  3. ja wczoraj (właśnie w galerii przymorze haha) dostałam w naturze gratisem jakiś tusz catrice dla wrażliwych oczu. może clinique to nie jest, ale jak dają to bierz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuu...fatalnie!a co Wy za lakiery kupujecie? przyznac sie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. avon takie duże prostopadłościany :-) będą 2 za 20zł

      Usuń
  5. Jedna z podstawowych życiowych zasad: brak kasy jest wprost proporcjonalny do ilości rzeczy wartych kupienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A może tusz z La Roche Posay? Nie próbowałam, ale cena niższa niż Lancome czy Clinique:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, zobaczę. Dzięki za informacje, chociaż podejrzewam, ze też tani nie jest.

      Usuń
  7. a ta bomba to na poważnie, czy ktoś zrobił głupi żart?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, ja to nie mam pojęcia. chyba głupi żart, ale nie znam zakończenia tej historii.. Jutro wybieram się do galerii ponownie. Jak nie będzie stać, to Ci powiem ;)

      Usuń
    2. http://m.trojmiasto.pl/news/Zatrzymano-odpowiedzialnego-za-ewakuacje-Galerii-Przymorze-n55273.html

      Usuń
    3. no nie, ludzie nie mają co robić ze swoim czasem...

      Usuń
    4. No właśnie, tylko szlajają się po tych galeriach... :P

      Usuń
  8. Onegdaj wracałam sobie autobusem z Dużego Miasta na swoje małe zadupie.

    Wracamy sobie wracamy, a tu nagle - jakiś kosmiczny objazd przez wszystkie Wólki ałe i Paszki Duże.
    Wszyscy jak w czeskim filmie: nie wiemy o co kaman, a tu w radiu, które słuchaliśmy mówią, że bombę podłożyli jakiemuś lekarzowi pod samochód.

    Całą drogę [która wydłużyła się ze czterdzieści razy, bo kierowca tej zastępczej drogi nie znał :P] snuliśmy dywagacje, że to pewnie jakiś zdesperowany pacjent - skutek błędu w sztuce.

    Pod koniec trasy radio mówi, że saperzy przy najwyższej uwadze i ostrożności nakryli... urządzenie nawigacyjne, przyklejone szarą taśmą do podwozia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...