środa, 29 lutego 2012

catrice le million styles



The Million Styles Effect Top Coat is available in the following effects:

01 No Smoke Without Fire for a cool, sultry smokey look on your nails


02 Million Dollar Baby offers glitter, glitter, glitter


03 Miss Money Penny immerses your nails in a soft golden shimmer


04 Shake It! Flake It! creates an awesome 3D jewel effect


05 Return Of Space Cowboys guarantees a sparkling appearance


06 Godfather Of Pearl creates a soft pearly nail design


07 ¿Holo Qué Tal?! offers holographic shimmering glitter pigments


08 Have An Ice Day conjures-up a light glittering ice-effect on your nails


wow, jestem pod wrażeniem. są flejki i nombres en español. czegóż chcieć więcej ;)



Dziewczyny, są już pierwsze swatche. obawiam się, że te topy naprawdę mają naturę topową.

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. smakołyki, smakołyki.. niech te flejki będą wyjątkowe.

      Usuń
  2. Wszystko ladne, ja pierdziele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie mogłyby być mniejsze [czyt. tańsze] wszystkie bym kupiła :P

      Usuń
    2. O! To jest pomysł. 5 ml za 4.99 zł

      Usuń
  3. Czaje się na te topy. Tylko wszystkich chyba nie mogę kupić, prawda? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna z nas nie może, to by było nieprzyzwoite. Nie wolno.

      Usuń
  4. Mnie tam lakierowe limitki nie kręcą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kręcą. Po tym jak pominęłam Beam me Scotty a potem się okazało, że to jest najgenialniejszy lakier ever - uważam i czujnie przyglądam się limitowanym lakierom :)

      Usuń
  5. chciałabym zobaczyć 05 na żywo :) wczoraj się zaśliniłam, kiedy zobaczyłam stand z LE hidden world :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaaaaaaa chcę cienie w kremie, och jak pragnę ;P
      nawet niech będą zaślinione, niech będą.

      Usuń
    2. A ja już przeanalizowałam sytuację i doszłam do wniosku, że nie ma co się ślinić do hidden world. Blogosfera za bardzo mnie nakręca na wszystkie limitki. Czas z tym skończyć.

      Tylko może jeszcze Million Styles :P Kuźwa, kocham toppery wszelkiej maści.

      Usuń
  6. uuuuuuuuuuuuuuu 3 z nich muszą być moje

    OdpowiedzUsuń
  7. IN LOVE, IN LOVE! Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjemnie będą wyglądały w moim magicznym pudełku

      Usuń
    2. Na Twoim miejscu ustawiłabym je honorowo gdzieś na widoku. Takie pięknotki smutnieją w zamknięciu ;)

      Usuń
    3. masz rację. ustawie je na półeczce w łazience. tylko, żeby mi ich nikt nie potłukł!

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...