środa, 29 lutego 2012

coca cola vanilla

za 8 zł w piotrze i pawle.
ale i tak uwielbiam.

14 komentarzy:

  1. Nie piłam, muszę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie piłam. Pewnego razu wypiję.

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest naprawdę fajna sprawa. Jak się natkniecie, spróbujcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale smakuje bardziej Colą czy wanilią?

      Usuń
    2. nieeee no, po prostu waniliową colą. to jest cola, tylko, że z waniliowym aromatem. o.

      Usuń
    3. Muszę spróbować :) narobiłaś mi smaku ;)

      Usuń
  4. Coca cola -tak ale bez zadnych dodatkow, uznaje tylko klasyczna:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. O, jest już w Polsce? Wiele lat trwało, nim dotarła. :/
    Jest wersja bez cukru?
    Piotr i Paweł to nazwa sklepu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Piotr i Paweł to nazwa sieci sklepów.
      Nie wiem czy jest wersja bez cukru, bo takowej nie spotkałam, ale też nie szukałam.
      Ja pierwszy raz kupiłam ją w Polsce jakieś 2 lata temu. Właśnie w Piotrze i Pawle, w Gdańsku.

      Usuń
  6. Ja uwielniam waniliową Colę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz jest w promocji za 5,39 ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...