sobota, 11 lutego 2012

colour alike chlorofile


9.49 zł za sztukę. ja chcę tą pierwszą zieleń.

18 komentarzy:

  1. w ogóle mi się nie podobały te kolory :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się podoba forest green, a nic nie mam w tym kolorze. wydaje mi się, że powinnam mieć jakieś szaliki albo bluzki, koszulki, coś.. np lakier do paznokci ;)

      Usuń
  2. ja zieleni na pazurach nie noszę aż tak często, więc wystarczą mi te, które mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała pierwszy i trzeci, ale nie da rady... zieleń już mam i nie nosze jej tak często jakbym chciała ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja potrzebuję forest green a mam taką z return to paradise z essence

      Usuń
    2. Stri, przecież ta z return to paradise jest genialna! Po co Ci CA?!

      Usuń
  4. A bedziesz robic zakupy?:DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. jak sądzę, żaden nie ma nazwy. mają tylko numery: 203, 204 i 205.

      Usuń
  6. Gdybym chciała, to też tylko tę pierwszą. Ale nie chcę.
    O, już im podrożały lakiery. Straszyli na fejsie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na fejsie wszystko jest straszne, ale to już wiemy ;D

      Usuń
    2. No przepraszam, ja nie jestem straszna. Chyba nie aż tak.

      Usuń
    3. Gópku nie o to mi chodzi
      lol

      Usuń
  7. Szkoda, że 'coś zrobiłaś' ze zdjęciem ;_; - na widgetowej miniaturze pod dzisiejszym postem. Wydawał się niezwykle interesujący... Lubię zielenie na paznokciu, zwłaszcza takie /jakim wydawał mi się tenże lakier na miniaturze^^/.

    Doobra, obejrzę sobie w gugl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaa popsuło się oou. będę naprawiać.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...