niedziela, 19 lutego 2012

drive



potłukłam mój ulubiony kubek.

6 komentarzy:

  1. uwielbiam ten kawałek i ten film!! Ryan *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. to nie był specjalny kubek, ale bardzo go lubiłam. kurde.

    OdpowiedzUsuń
  3. !!!
    Lubimy!
    (Tak, czasem występuję w liczbie mnogiej, chociaż moja trzecia i czwarta noga jest gdzieś daleko i bardzo się męczy...).

    Klapek, kubek, może jutro jakieś pożegnanie ostatnie, zakopiemy w ogródku, zrobimy sekret pod szkiełkiem, znasz sekrety?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...