sobota, 18 lutego 2012

dzień pełen wrażeń

dobry wieczór

dzisiaj był dzień pełen wrażeń.
jutro pokażę Wam zdjęcia z wycieczki. nie jest ich dużo, bo nie mogłam się napatrzeć na wnętrze okrętu i różne ciekawe rzeczy, poza tym rozpraszał mnie akcent mężczyzn w mundurach. och.
w nadchodzącym tygodniu będzie trochę o biochemii urody i o tym, co można zrobić z hydrolatów.
zbliża się denko. w zeszłym miesiącu, albo może powinnam powiedzieć od zeszłego roku, uzbierało mi się trochę denek, ale wywaliłam kilka opakowań, bo musiałam się odstresować (?) i "zbieram od nowa". ale powoli - zużywam.
tęsknię za śniegiem, mimo wszystko.
29 lutego jest kobieca gazetka w biedronce, co może oznaczać, że będą kosmetyki. ciekawe jakie.
a teraz obejrzę drive. ponownie.
jestem zmęczona.

15 komentarzy:

  1. odpoczywaj... :)

    Wiesz, chce Ci powiedziec, ze strasznie lubie te Twoje krotkie i tresciwe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę? oooch, bardzo mi jest miło. myślałam, że tylko ja je lubię ;) odpoczywam. naprawdę dzisiaj było dużo wrażeń, nowych miejsc, kupa ludzi i jeszcze ten okręt. i podróżowanie.

      Usuń
  2. Dobry wieczór! :*
    Ja też bym chciała jeszcze trochę śniegu i jestem ciekawa kolejnych "sekretów urody".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio biedronka miło zaskakuje. chociaż mogliby mi rzucić jakieś banany albo granaty albo chociaż liczi, a tu nic..

      Usuń
  3. dobry wieczór!
    fajnie, czekam na zdjęcia :)

    ja mam weekend pełen wrażeń. wczoraj/dzisiaj siedziałam w barze do 4.00 i rano nie mogłam zwlec się z łóżka (ale dzielnie wstałam przed południem); dzisiaj zapowiada się powtórka z rozrywki :) ale w poniedziałek pójdę sobie na window shopping do odstresowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka zdjęć nastąpi :)
      trzymam kciuki za wstawanie i zazdraszczam window shoppingu

      Usuń
  4. Drive jest dobry :) W ogóle świetne zdjęcie :) Czekam na wnętrze okrętu... I może jakiegoś pana w mundurze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kat, był taki jeden skacowany, co powiedział, że nas znajdzie... *boi się*

      Usuń
    2. próbowałam uchwycić mężczyzn w siłowni w krótkich spodenkach, ale uciekali ;P szalony był ten okręt z tymi marynarzami. ten akcent.. och.

      Usuń
    3. tak, podrywał nas ubogo ;D
      o, a dziękuję bardzo.

      Usuń
    4. Kurcze, a ja nie mogłam tak jechać :/ wrrr Tylu mężczyzn w jednym miejscu. Kasia luuuubi!

      Usuń
  5. Czekam na foty:)odpoczywaj i...moze w poniedzialek uda sie Nam zgrac:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na fotki ;)
    Stri, uśmiechnij się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. giń śniegu!! ;p
    czekam na post o hydrolatach, mam ich kilka butelek, i używam tylko jako spray na twarz i dodatek do kremów (podobno zmniejsza się wtedy możliwość zapychania) trzymaj się:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...