środa, 15 lutego 2012

essence soul sista limited edition

soul sista - nowa limitka essence, solidnie wygląda. podoba mi się kabuki - totalnie mnie zauroczył :)
limitka pojawi się na standach w marcu / kwietniu - wyobrażam sobie, że w polsce pojawi się okrojona, ale zobaczcie jak wygląda całość.
wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony pinkmelon.de.


paletka numer jeden
paletka numer dwa
linery!
przypominają mi błyszczyki inglota
bronzer w płynie, ciekawe czy ma drobinki..
drogi mikołaju, poproszę ten puder brązujący
kabuki!
lakiery, ale nie powaliły mnie
ten niebieski mi się podoba.

zdecydowałam. poproszę o bronzer, kabuki i niebieski lakier. jak będziecie gdzieś w drogerii i się natkniecie - dajcie znać, albo najlepiej bierzcie dla mnie w ciemno ;) pretty please?

14 komentarzy:

  1. Kolory totalnie "moje", znając życie jeśli pojawi się w Polsce to w lipcu, ale wcześniej będę w Wiedniu i mam nadzieję, że akurat trafię na nią :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm, niebieski liner... *dostała ślinotoku*

    OdpowiedzUsuń
  3. wpadł mi w oko bronzer i w sumie lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciach wyglądają jakby miały lekki shimmer..
      bronzer jest uroczy

      Usuń
  4. podoba mi się błyszczyk i paletka 2

    OdpowiedzUsuń
  5. Brazer i linery chetnie bym przygarnela:-) fajnie sie prezentuja.

    Zajrzyj do mnie, specjalnie dla Ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. eee, w sumie nic do mnie nie woła

    bronzer prasowany ma na zdjęciach ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihihi, kolejny raz kamień z serca - nic typowo "mojego" nie widzę ;) Więcej pieniążków zostanie w portfelu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm, hm, hm, nie wiem.
    Ale jeśli zobaczę, to ofkors będę pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...