czwartek, 16 lutego 2012

haul w kolorze musztardy

wczoraj łaziłyśmy ze Słomką po galerii i znalazłam musztardowy szaliczek.
szaliczek jest bardzo ładny, był przeceniony z 90 zł (lol) na 40 zł.
40 zł za musztardowy szaliczek - spoko.

kolor nie jest taki jasny miodowy, tylko bardziej musztardowy. jeśli szukacie 'pop of colour' do swojej szafy i - tak, jak ja - nie skorzystałyście jeszcze z wyprzedaży - macie szansę!

szalików szukajcie w zarze. ja bardzo rzadko cokolwiek tam kupuje, bo jest absurdalnie drogo, ale spodobało mi się kilka rzeczy z nowej kolekcji, no i znalazłam szaliczek :)


omg, drugi podbródek. a dziś tłusty czwartek i pokusa wszędzie
dzień dobry :)


lubicie szaliki? ja mam wiele szalików, chociaż nie inwestowałam w nie zbyt dużo. marzą mi się takie ręcznie malowane, albo w ogóle.. ręcznie robione? no takie z dobrej jakości materiału, w które warto zainwestować.

11 komentarzy:

  1. Lubicie szaliki i właśnie wciągacie pączka, mimo że pączki w tłusty czwartek wcale nie smakują najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam sprawdzić Twoją teorię i po pięciu próbach - zgodzę się.

      Usuń
    2. Stri, urzekło mię Twoje poświęcenie dla dobra nauki <3

      Usuń
  2. A ja mam fazę na apaszki :) No i wciąż dziergam swój szalik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak udziergasz to się koniecznie pochwal :))

      Usuń
  3. Ja nie lubię tego koloru, wydaje mi się mega nietwarzowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie zależy od urody. ja nie mam nic musztardowego, ani miodowego, ale "wypróbuję" na sobie i Ci powiem czy twarzowo czy tragedia. w sklepie mi się podobało, we'll see.
      pozdrawiam!

      Usuń
  4. dzień dobry!

    tęsknie za polskimi pączkami...

    uwielbiam szaliki, ale koloru musztardowego nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś mi się śniło, że bardzo chciałam sobie kupić musztardowe rękawiczki, ale Pan Słomka uznał, że ten kolor jest brzydki i mi nie pozwolił. Ale ja się uparłam i kupiłam. Więc mnie zostawił. Zonk.

    Nadal uważam, że ładnie Ci w tym szaliczku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omójboże umknął mi ten pełen rozpaczy komentarz
      ciągle mi się wydaje, że mi coś lata za oknem tzn pranie, że mi odfruwa.
      bardzo lubię ten szalik, wręcz za bardzo może nawet ;P

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...