czwartek, 2 lutego 2012

hydro fitness

za 2h rozpoczynam pierwsze zajęcia z hydro fitnessu. kupiłam groupon 12 wejść za 79 zł (zamiast 264zł).
szkoła znana, zajęcia prowadzi ktoś doświadczony, są w sieci i nawet mają video prezentację prosto z basenu.

nie wiedziałam czym różni się aqua aerobik od hydro fitnessu. teraz już wiem.
aqua aerobik dzieje się na podłożu, dotykamy stopami ziemi i woda sięga nam do klatki piersiowej.
hydro fitness jest wtedy, kiedy jesteśmy zanurzone po szyję. wydaje mi się, że używa się pasa wyporowego, żeby nie utonąć, ale trzeba umieć pływać/utrzymać się na wodzie. hydro fitness jest bardziej męczący i chyba trudniejszy, ale to tylko moje przypuszczenia.

macie jakieś doświadczenia? ja idę się pakować, zawsze czegoś zapominam na basen. zwykle bielizny na zmianę. brak majtek przeboleję, chociaż teraz ten brak nabrałby nowego wymiaru. najgorzej jak się zapomni patyczków do uszu. ojej. ciekawe czy zmoczą mi się włosy. jestem podekscytowana. idę poszukać karty wstępu, bo bez tego w ogóle mnie nie wpuszczą.

8 komentarzy:

  1. uwielbiam wodę, ale nie znoszę klasycznego fitnessu. Ciekawe, czy w wodzie jest przyjemniejszy. Daj znać, jak było

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa wrażeń, koniecznie daj znać, co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie dobrze! Basen dobra rzecz - niezależnie od formy aktywności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no, ciekawe jak było :>
    Patyczki nigdy ze mną nie chodzą na basen.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dostałam telegram od Stri. Chyba poszła spać. I myślę, że będzie spała jak kamień... z takimi twardymi mięśniami :P

      Usuń
  7. wczoraj próbowałam napisać komentarz przez telefon, ale mi nie wyszło i wyczerpana zasnęłam przedwcześnie, ale zaraz opiszę co i jak się działo, bo to interesująca sprawa z tym hydro fitnessem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...