niedziela, 12 lutego 2012

the ides of march

ides-of-march-movie-trailer.blogspot.com
Ryan Gosling zdecydowanie wędruje na moją listę ulubieńców i jest właściwie odkryciem roku.
George'a uwielbiam, okazuje się, że nie tylko jako aktora, ale jako reżysera również. Jest dobrze, mnie się podobało. Chcę więcej. Obejrzyjcie. Ciekawe czy Wam też się spodoba. Chętnie poznam Wasze zdanie.

PS. Coś się stało z Bloggerem, ten post był dodany kilka godzin temu i pojawił się w Waszych blogrollach, ale zniknął z bloga.


10 komentarzy:

  1. Kcę zobaczyć! Ryana uwielbiam od "Fanatyka". A Clooney? No cóż. Brzyyyydal ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja oglądałam filmy z nim, ale muszę ich obejrzeć więcej. a clooney wiadomo, niech mi poda kawę :)

      Usuń
  2. Ja mam zamiar się przejść ale na razie nie mam czasu... czekam też na towarzystwo :) Ja Goslinga uwielbiam już od wielu lat, od czasu filmu "Stay". Lubię też jego rolę w "śmiertelnej wyliczance" ale najbardziej polecam film "odmienne stany moralności" :) Clooney z kolei zawsze będzie miał miejsce w moim sercu dzięki "Ocean's 11", choć to faktycznie brzyyydal :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie powiedziałabym, że jest brzydalem, lubię jego uśmiech. i oczy :)

      Usuń
  3. plakat filmowy jest super, strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do obejrzenia tego filmu skłoniło mnie 'uczestnictwo' w nim Goslinga :) Sam obraz interesujący, choć wiem, że nie każdemu przypada do gustu ;p Mnie osobiście bardzo się podobał... Świetne ukazanie ludzkich słabości, a także hipokryzji oraz uświadomienie jak 'nierealistyczne' mogą okazać się ludzkie ideały, które w pewnym momencie schodzą na dalszy plan.

    OdpowiedzUsuń
  5. wybieram się na to do kina, ale na razie słabo mi to wychodzi ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...