czwartek, 23 lutego 2012

pielęgnacja przeciwzmarszczkowa yves rocher riche creme


kolejny kosmetyk yves rocher, z którego jestem zadowolona. krem regenerujący z 30 drogocennymi olejkami świetnie nadawał się na noc, czasami wymieszany z żelem hialuronowym a czasami nie. koił, goił i rano moja buzia wyglądała lepiej. jest targetowany do skór dojrzałych, ale na mojej skórze dobrze się sprawdził. podoba mi się w nim to, że nawilża skórę a nie tylko ją przykrywa ciężką warstwą kremu. obojętnie czy nałożymy go mało czy trochę więcej - wnika w skórę i robi jej dobrze. nie roluje się, nie ściera. ładnie się wchłania i nie sprawia problemów.
cena. hmn. ja dostałam go jako gratis do zamówienia. regularna cena - 125 zł - jest wysoka, ale są różne promocje, a poza tym w porównaniu do np pielęgnacji aptecznej albo selektywnej, to i tak nie wychodzi tak źle. tzn po uwzględnieniu promocji. chcę powiedzieć, że kupię go jak nadarzy się okazja.
co do działania przeciwzmarszczkowego - ja mam 24 lata i siłą rzeczy nie mam widocznych zmarszczek. mam nadzieję, że pozostanie tak jak najdłużej. wystarczą mi siwe włosy ;)
polecam ten krem, żadnego innego z tej serii nie stosowałam, ale wydaje mi się, że krem na noc jest najbardziej optymalny - chyba ma więcej składników aktywnych, jest bardziej treściwy i działa w nocy, sprawiając, że rano wyglądamy dobrze. a to się liczy.
produkt zaraz mi się skończy i zabieram się za olay na noc, ale jestem ciekawa jakiego Ty używasz kremu na noc? dajcie znać.




14 komentarzy:

  1. Ja teraz w nocy śmierdzę Dermogalem.
    Albo masłem żożoba.

    Cena trochę boli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dermogusie nie śmierdzą aż tak bardzo.. ja rozpoczęłam przygodę z olejem z kocanki. jest super.

      Usuń
  2. Uwielbiam ten krem, wogole cala seria swietnie mi sluzy i chwale sobie dzialanie. Pasuje mi w wersji na dzien i na noc. Regularnie do niego wracam w okresie jesienno-zimowym. Teraz wlasnie koncze opakowanie;)
    Zaczelam je uzywac jak tylko pojawily sie na rynku i poczatek polegal na podbieraniu mamie:D
    Stwierdzilam, ze to dobra okazja by korzystac z dodatkowych promocji i kupowac dla Nas jednoczesnie, wtedy cena mniej boli....

    Tak sie wlasnie zastanawiam co nastepne bedzie na noc:) Mam krem Olay z serii Total Effects, w sumie juz napoczety ale widze, ze wersja na noc jest zdecydowanie lepsza niz na dzien i chyba zostanie wykorzystany dwojako.

    Buzka:*

    P.S
    Co do piatku, nie zawracam glowy bo wygodniej bedzie Jej go wyslac a ocenilam, ze to i tak dobry interes. Widzimy sie jutro na S, milego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alright :) Dobra, widzimy się. Tylko jakbym się spóźniała to nie rezygnuj - będę podróżować z prędkością światła.

      Ten krem mnie zaskoczył. Jest przyjemny, nie krzywdzi mnie i mam same pozytywne emocje. Na dzień też jest fajny? Zapamiętam.
      Buźka!

      Usuń
  3. Na noc używam zazwyczaj tego samego kremu co na dzień- w tej chwili to Ziaja z białą herbatą. Ale myślę nad kupnem czegoś stricte nocnego, w końcu latka już nie te, wypadałoby zacząć o siebie dbać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam taki błękitny.. z awokado chyba. fajny był. ja bym chciała coś fenomenalnego..

      Usuń
  4. ja o swoim kremie na noc wkrótce coś skrobnę, bo mi się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słusznie, trzeba się dzielić informacjami :)
      wczoraj otworzyłam olej z kocanki, jest super i nie pachnie tak intensywnie :)

      Usuń
    2. na szczęście, przynajmniej milej się go używa niż hydrolatu z kocanki :)

      Usuń
  5. ja wykańczam mój niemożebnie drogi krem z fridge, będę za nim tęsknić :< a potem muszę się wziąć za coś wybielającego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fridge jest tak niemożebnie drogi, że aż mnie ciarki przeszły.

      Usuń
    2. Aż sobie popaczyłam. No no...

      Usuń
  6. A ja mam 29 lat i zmary już są :P lol. Jak widze krem z napisem "przeciwzmarszczowy", to oczywiście fajnie jest jeśli nawilża itd, ale przede wszystkim byłoby miło gdyby działał na zmarszczki właśnie. A jak dotąd jeszcze żaden z kremów nie spłycił mi przyocznych paskud :( Ciekawa jestem czy ten krem coś by na to poradził... ale jest troszkę za drogi by potraktować go jak eksperyment...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się wydaje, że działanie przeciwzmarszczkowe tkwi w nawilżaniu przede wszystkim, no i składnikach aktywnych. to jest taki po prostu dobry krem.. weź próbkę jak będziesz w YR, spróbować zawsze możesz. tzn konsystencję i feeling, bo działanie no to wiadomo.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...