wtorek, 21 lutego 2012

pimp your nails. odżywki eveline

moja poprzednia odżywka - EVELINE, Nail Therapy Professional, Multiwitaminowa odżywka z wapniem i kolagenem SOS dla kruchych i łamliwych paznokci (czyli odżywka o długiej nazwie) - zgęstniała. zrobił się glut. dałoby się jej użyć, tzn da się jej użyć, ale to nieprzyjemne. zostało jej na tyle mało, że bez wyrzutów sumienia kupiłam następną.

dobry wieczór :) tym razem wybrałam odżywkę diamentową. kiedyś kupię tą z barbry, mają bardzo ładne buteleczki
jeśli natomiast chodzi o odżywkę o długiej nazwie, różowej.. o tą:

to stare zdjęcie, teraz jest jej naprawdę niewiele

to jestem zadowolona. stosowana regularnie wzmacnia paznokcie. wydaje mi się, że nosząc raczej długie paznokcie, trzeba używać preparatów ochronnych. przynajmniej ja muszę. odżywka jest przezroczysta.

diamentowa jest mleczna, postanowiłam posłuchać argumentu Słomki, która twierdzi, że mleczna jest lepsza (też dobra), bo kryje i wyrównuje. będę testować. hydrafix też był mleczny i go lubiłam.

a jakie są Wasze ulubione odżywki bazowe i topowe?

10 komentarzy:

  1. O, mleczna jest! Jestem ciekawa, czy Ci posłuży.
    A te odżywki w ogóle można stosować pod lakier? One nie są takie, że codziennie dokładasz warstwę?

    Teraz będzie na mnie, jak się okaże, że mleczna jest do niczego... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no raczej, że będzie na Ciebie. no są takie trochę, że trzeba dokładać, ale można też samodzielnie pod.

      Usuń
  2. u mnie jednak Nail Tek rządzi już od jakiegoś roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nail teka też mam, ale nie lubię go tak bardzo.

      Usuń
  3. lubię mleczną odżywkę Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, pamiętam, że Ty ją lubisz. kiedyś wypróbuję :)

      Usuń
  4. Ja w zasadzie nigdy takich specyfików nie używałam, ale ewidentnie muszę zacząć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wolę mieć bazę niż jej nie mieć. przyzwyczaiłam się, ale też widzę różnicę jeśli chodzi o płytkę.

      Usuń
  5. Ja używam Eveline 8w1 i na żadną jej nie zamienię :)
    Jakbyś była zainteresowana, u mnie znajduje się notka na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie było tylko jedno opakowanie 8 w 1 i to chyba jeszcze otwierane, więc stwierdziłam, że tym razem wezmę diamentową a potem spróbuję 8 w 1 :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...