środa, 15 lutego 2012

wanna play?


9 komentarzy:

  1. nope! ;)
    o co chodziło z tą weryfikacją? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wielkie dzięki za info, to blogspot sam tak ustawił o_O
    Co masz za substancje na twarzy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na twarzy mam jedną z maseczek beauty friends, z korei, z ebaya.
      bardzo lubię czasami jak mam cierpliwość do takiej płachty. ta konkretna była chyba z.. nie pamiętam ;P czekaj.
      z granatu!

      Usuń
  3. O, Kochana, teraz to ja leżę i kwiczę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...