środa, 8 lutego 2012

promocja yves rocher: comme une evidence 50 ml gratis



EVI8MA (ważność kodu do 14.02.2012r) umożliwia nam otrzymanie wody perfumowanej gratis, a TRA212 daje nam minus 30% i darmową dostawę dla zamówień powyżej 69zł. Dla każdego coś dobrego ;)
Kwota zamówienia liczy się od wartości koszyka przed odjęciem 30%.
30% odejmuje się od wszystkich produktów, tych w promocji również.

W tej chwili prezenty w sklepie internetowym to mleczko perfumowane lub szminka nawilżająca beżowa lub maseczka Cure Solutions (prezent niespodzianka) lub coś dla mężczyzny. No i jest jeszcze zestaw biżuterii, ale pewnie jak zwykle tandeta.

Pozdrawiam i życzę udanych zakupów ;)

13 komentarzy:

  1. własnie sprawdziłam maila i jak to zobaczyam, padłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. padłeś? powstań. zakupy online.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sie zastanawiam, czy mnei stac;P
      jesli tak, to co kupić;) bo jakos nie jestem YR fanką wielka i znam mało ich kosmetyków - rady mi trzeba:)

      Usuń
    2. Wiesz co, na moim blogu dużo jest o kosmetykach YR, bo jestem ich fanką. Zamiłowanie odziedziczyłam po Mamie i Przyjaciółce. Generalnie, teraz promocje nie są jakieś fantastyczne, ale nawet jeśli zamówisz tylko balsam do ust za 6.9 zł to 1 produkt i 2 gratisy wyniosą Cię 30 zł. Za taką cenę bardzo chętnie nabędę jakiś zapach ;)

      Ja bardzo lubię maseczkę z glinką marokańską.. zresztą jak zacznę wymieniać co lubię to nie skończę ;)

      Z takich uniwersalnych rzeczy, może żele pod prysznic? Mandarynka jeszcze jest, to jest edycja limitowana. Dużo przyjemnych rzeczy jest w YR :) Warto kupować w ekstremalnych promocjach. Mam taką zasadę, że nie kupuję tam nic w normalnej cenie, bo się najzwyczajniej w świecie nie opłaca ;)
      Pomogłam nieco?

      Usuń
    3. pomogłas, pomogłas - wiem, że masz o YR wiele, ale ja jestem taka niezdecydowana - ale skończy sie an żelach pewne, bo tego nigdy za wiele...

      Usuń
    4. Obawiam się, że w pewnym momencie już za wiele. Ile litrów to za wiele? Ja już mam ban na żele, bo popłynęłam i kupiłam ich zbyt dużo w pewnym momencie. Teraz zużywamy ;D

      Usuń
  3. Właśnie przed chwilą złożyłam zamówienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratulacje, zrobiłyśmy dobry deal :)

      Usuń
  4. na zdjęciu ta biżuteria wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one zawsze wyglądają ślicznie na zdjęciach, chociaż może ta jest wyjątkiem, bo trzeba trochę wydać, żeby ją dostać.

      Usuń
  5. Ja cały czas czekam na bajkę o YR :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a czy te 2 kody można połączyć? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie. w sklepie internetowym yves rocher można użyć jednorazowo jednego kodu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...