środa, 29 lutego 2012

właśnie ta książka, właśnie teraz.

od kilku miesięcy czytamy książkę. razem. dlatego idzie nam tak wolno, poza tym czytamy "zrywami".
książka jest poruszająca, chociaż mam wrażenie, że On widzi w niej coś innego niż ja. mniejsza o to.
cieszę się, że czytam ją dopiero teraz w ten sposób, a nie kilka lat temu w innych okolicznościach.

chcę Wam powiedzieć, że niekoniecznie złą rzeczą jest odłożenie czegoś na później, na kiedy indziej, na z kimś innym. naprawdę może okazać się, że wyszło lepiej i bardziej na swoim miejscu.
dlatego życzę Wam, żeby wszystko działo się w odpowiednim miejscu, w odpowiednim czasie - w tych właśnie, a nie innych - okolicznościach.

9 komentarzy:

  1. :')

    Widzisz, nie było w biblio. Czyli pewnie jeszcze nie teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często mam wrażenie, że świat [?] chce mi coś powiedzieć.

      Usuń
  2. Czasem lepiej poczekac na TEN moment na TĘ chwilę, taki to już urok. Życia.

    OdpowiedzUsuń
  3. hm, ciekawa jestem, co to za książka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Achaja to dobra książka. Fabuła jest taka 'oczywista', ale cała reszta już nie ;P To w drugiek części Achaja jest kotką?
    Ja wierze w przypadek i zbiegi okoliczności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...