piątek, 23 marca 2012

every day



właśnie odebrałam dostawę z almy. ostatnio nie udało nam się sfinalizować transakcji, bo zamiast 24 butelek kropli minerałów kierowca przywiózł mi 24 butelki kropli beskidu wtf. no ale spoko, ok. zamówię jeszcze raz. kij, że była promocja i na każdej butelce można było zaoszczędzić 40 groszy. później już nie mogłam odebrać zamówienia, bo wyjeżdżałam do często i zamota. alright.
2 dni po failowym zamówieniu dostaję od almy maila "prosimy o ocenę naszych produktów". to się wkurzyłam. napisałam im, że mail bardzo nietrafiony, bo transakcja nie doszła do skutku z ich winy i żeby mi nie spamowali. nie odpisali. do dzisiejszego zamówienia dołączyli kilka saszetek kawy do picia z mlekiem i miniaturki octu balsamicznego. zawsze miły akcent. zakupy w almie, polecam. dopóki nie zakotwiczymy się w większym lokalu i nie zasubskrybujemy jakiegoś edenu albo coś, w ten sposób pozyskujemy wodę w większych ilościach.

13 komentarzy:

  1. Do Almy mam dosłownie 5 minut spacerkiem. Lubię tam robić zakupy, a najbardziej lubię to, że jest tam mnóstwo rzeczy, których nie ma nigdzie indziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię almę. bardzo się cieszę, że otworzyli almę w częstochowie. tamtejszej społeczności była bardzo potrzebna..

      Usuń
  2. ale z Ciebie nerd:P widzę, że tak jak ja robisz nawet zakupy spożywcze przez internet :P moi koledzy z pracy się śmieją, że nawet włosy podcina mi spacjelna aplikacja na komórce ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieprawda ;P nie jestem nerdem... nie mam fejsbuka ani smartfona/ajfona ;D
      po prostu nie mam funkcji wnoszenia kilkudziesięciu butelek 1.5l na trzecie piętro..

      Usuń
    2. fuck, mam ajfona a na fejsbuku pracuję. Czyli tylko ja jestem tu nerdem?:P

      Usuń
  3. Dzięki za propozycję - rozpatrzę się co bym ewentualnie z flormaru chciała i odezwę się na maila:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale że nie odpisali? nieładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie odpisali, ale mini ocet balsamiczny jest uroczy :-)

      Usuń
  5. To teraz zorganizuj dla mnie wodne hantle i będę jeździła do Ciebie, zamiast na fit :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...