poniedziałek, 5 marca 2012

hermes fall 2012

zdjęcia pochodzą z vogue.com

12 komentarzy:

  1. mam taki kapelusz, ale jak w nim wyszłam to miny ludzi na ulicy były WTF? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ludzie mają takie tendencje do wtfakowania tego, co Inne.

      Usuń
  2. Klimatyczna, ciekawa, inna. Niebywale mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ciuchy idealnie wpisują się w tą kolekcję. Wiszą na mnie jak worki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dużo skór w ogóle, ale buty te bordowe mniam mniam mniam

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. widocznie odnośniki ukradli

      Usuń
    2. za każdym razem widzę 'Hermes fail'

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...