niedziela, 4 marca 2012

michael kors fall 2012

zdjęcia pochodzą z vogue.com

16 komentarzy:

  1. Kurczę, u nas jeszcze wiosny nie ma, a oni już o jesieni ;). Niektóre z tych butów z chęcią bym przygarnęła, ale torebki z futerkiem mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też nie przekonują, nie popieram zabijania zwierząt dla futra. sztuczne futro - proszę bardzo. może sobie kiedyś kupię. czemu nie. będę eksperymentować jak osiągnę i ustabilizuję wagę.
      wiosenne/letnie kolekcje też są ciekawe, ale ja zdecydowanie bardziej wolę jesienno-zimowe ubrania. zresztą, w modzie wszystko jest pół roku do przodu, więc letnią kolekcję noszono zimą, a teraz wiosną nosić się będzie jesienną kolekcję. wtf, no ale rozumiem.

      Usuń
  2. Hmmmm...buty bardzo w moim klimacie:) i nie mialaby nic przeciwko aby przygarnac kilka par:D
    Poki co dorwalam wymarzona torebke!!! az mi sie oczy zaswiecily, pokaze niebawem:DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie miałabym nic przeciwko.
      wymarzona torebka to dużo, pokażesz mi :))

      Usuń
  3. jakos futrzane akcesoria do mnie nie przemawaiaja aczkolwiek buty z drugiego zdjecia sa swietne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, mnie również bardzo się podobają :)

      Usuń
  4. Oż kurcze, wspaniałości!!! Te wysokie brązowe buty jak na miare dla mnie - idealne! I te czerwone "wężowe", cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są fajne :) teraz wężowe wzorki będą modne.

      Usuń
  5. WTF, to teraz nosimy torbę w pudlu, a nie pudla w torbie?

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z kolei nostalgłam na widok tych obcasów-słupków. so 90s! (ale i tak mnie się nie podobują)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się podobają drugie, a reszta noo okay.

      Usuń
  7. Wyobraziłam sobie te buty, które szorują białym futerkiem po ziemi, po jednej przebieżce moją ulicą ot, choćby teraz. Od razu poprawił mi się humor : )))))))
    Ale te obcasy słupy? Mam nadzieję, że nie przyjmą się. Ciągną w dół!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo futerko by robiło za czyścik chodnika ;P

      Usuń
  8. nie, ja nie chcę myśleć o kolejnej jesieni, niech przyjdzie już wiosna...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...