poniedziałek, 5 marca 2012

mulberry fall 2012

zdjęcia pochodzą z vogue.com

6 komentarzy:

  1. Pierwsza torba, buty z drugiego zdjęcia i ta neonowo-pomarańczowa torba w wężowy wzór gdzieś pod koniec - wspaniałe! I w tym momencie wkurzam się, bo w pomarańczu wyglądam tragicznie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ale "w" pomarańczowej torbie to chyba atrakcyjnie? :-):-) mnie podobają się torby, no i zastanawia mnie wytłoczenie na zewnątrz.

      Usuń
  2. Jedyne, co mi się podoba, to kolor torby z trzeciej foty. Wężowa skóra do mnie nie przemawia, a widzę, że się do niej przyczepili :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wężowa skóra będzie obecna. mnie nie przeszkadza. ale nie zdzierajmy jej z węży...

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...