niedziela, 4 marca 2012

oscar de la renta fall 2012

zdjęcia pochodzą z vogue.com

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mi podobają się wszystkie. oscar de la renta mi się podoba w ogóle. ale suknie są cudowne!

      Usuń
    2. I te opaski (fakje, więcej włosów), i broszki, i zielony, i niebieski.
      Oczopląs. Aaaaa!

      Moooom, please!

      Usuń
    3. dokładnie tym mnie urzeka ta kolekcja i w ogóle ten trend mi się podoba.

      Usuń
  2. A mi się średnio podoba ta kolekcja ale kilka rzeczy mnie naprawde zachwyciło zdjęcie 9, 34 i 37 to moi faworyci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cicho tam, kobieto :P

      Usuń
    2. mi się podoba bling bling i włosy :)

      Usuń
    3. Te odcienie niebieskiego!!!

      *kap* *kap* *kap*

      Lady, a Ty liczyłaś te zdjęcia? 0_o

      Usuń
    4. brak numeracji zdjęć może przeszkadzać. ale numeracja też może przeszkadzać.

      Usuń
    5. Liczyłam :P Mam tylko nadzieje ze dobrze policzylam :D Dodatki mi sie bardzo podobają ;)

      Usuń
    6. no właśnie, niebieski! oh yeah, me likey :)

      Usuń
    7. dużo niebieskości i turkusu!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. może bez kabaretek byłoby zbyt pańciowato? a może nie..

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...