niedziela, 25 marca 2012

promocja the body shop

doniesienie z ostatniej chwili. pokazywałam Wam moje (i Muchy) łakocie czekoladowe.
okazuje się, że teraz produkty chocomania są w promocji! tak. i to całkiem fajnej.
za balsam/mleczko (to z pompką) i żel pod prysznic zapłacimy 45 zł
za masło i peeling zapłacimy 85 zł
masło pachnie obłędnie, peeling pachnie mazurkiem (dla mnie bomba)
żel pod prysznic też jest przyjazny, a mleczko na pewno szybko się wchłonie.
45 zł i 85 zł to nadal nie jest mało, ale jest to cena do przełknięcia jeśli jesteśmy fanką czekoladowej rozpusty.
ps. lip thing nie pachnie tak jak reszta produktów, trochę bardziej "chemicznie". liczyłam na coś więcej ze strony produktu do ust.

17 komentarzy:

  1. Strach zapytać ile kosztują normalnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal siedzę w Twoim (i Muchy) pudełeczku z mazurkiem, tylko mazurka prawie już nie ma. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę, kolejny raz czytam o mazurku i zastanawiam się, o co chodzi :P

      Usuń
    2. no bo moim zdaniem ten peeling pachnie czekoladowym mazurkiem. ja bym chciała mieć kosmetyki, które pachną gorącą czekoladą albo nesquickiem. no bo czekolada może pachnieć różnie. np budyniem czekoladowym. wiadomo.
      a ten peeling pachnie jak mazurek.

      Usuń
    3. peeling pachnie jak mazurek, rozumiem :) a co ma do tego Słomka?

      Usuń
    4. bo Słomka chciała mi zjeść peeling, bo Ona teraz jest na okresie bezczekoladowym i dostaje świra jak się natknie na coś pysznego, a ten zapach jest kuszący. niech ktoś zrobi kosmetyki o zapachu nutelli. OMG

      Usuń
    5. Dzisiaj osiągnęłam zen. Kupiłam czekolady w lidlu na prezent i w ogóle nie czuję, że muszę się do nich dobierać. Może mazurkiem się najadałam.

      Usuń
    6. a ja właśnie chciałam iść kupić duży słoik nutelli, żeby zjeść stres a przeczytałam IF YOU EAT WHAT YOU'VE ALWAYS EATEN, YOU'LL WEIGHT WHAT YOU'VE ALWAYS WEIGHED. no i nie poszłam kupić nutelli. ani rogalików z lidla.

      Usuń
    7. Dobrze, bardzo dobrze.
      Bardzo dobrze, że rogaliki z lidla już mi się przejadły, bo byłoby słabo.

      Usuń
  3. Oj drogo. Dla mnie za drogo. Chyba pozostanę przy mojej Starej Mydlarni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to też racja. ale cały ten sklep kusi.

      Usuń
  4. Całkiem do rzeczy promocja, choć się nie skusze przy swoich zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko taka informacja dla tych z nas, które nie mają pudeł z zapasami O_o

      Usuń
  5. w zyciu bym nie zaplacilabym za kosmetyki TBS w noramlnej cenie , kilka dni temu zlozylam zamowienie na angielskiej stronie TBS gdzie za balsamy do ciala zaplacilam £1.60, a za masla £4, jak tylko przesylka dojdzie napisze bloga "TBS sale"! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...