środa, 7 marca 2012

stella mccartney fall 2012














zdjęcia pochodzą z vogue.com

9 komentarzy:

  1. Piękne odcienie niebieskości, ciekawe buty, ale ogólnie patrząc na te zdjęcia to tak sobie ta kolekcja wygląda. Nic do mnie nie mów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. pamiętam, miałam takie w szóstej klasie podstawówki to były czasy

      Usuń
  3. Od razu widać na tych wszystkich z wybiegów kto się depiluje. Podobne zdjęcia w dużym przybliżeniu mam z łydką Beyonce - tak ta ona też się nie depiluje. I nie był to ot taki przypadek. Owych zdjęć mam kilka z różnych gal w różnych odstępach czasowych. Czy wychodzi na to, że my "zwykłe śmiertelnice" mamy sobie dać na luz? :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myślę, że każdy niech sobie robi co chce. depilowanie się jest takie męczące, ale fajnie jest mieć gładką skórę. chociaż kiedyś się zastanawiałyśmy z koleżanką czy gdyby nie było takiej presji na kobiety to czy chciałybyśmy pozbywać się owłosienia w taki sposób w jaki robimy to teraz.

      Usuń
  4. Cuda!

    Świetne wzornictwo i do tego jeszcze vege.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...