poniedziałek, 5 marca 2012

vera wang fall 2012


zdjęcia pochodzą z vogue.com

6 komentarzy:

  1. Pomijając buty ta kolekcja jest po prostu piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest. Mnie podobają się prostsze wzory butów z tej kolekcji, ale ogólnie bardzo mi się podoba. Wszystko jest takie miękkie, przyjemne i kobiece.

      Usuń
  2. Wszystko piękne, tylko nie modelki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kaman, takie wychudzone, że mam ochotę rzucać w nie chlebem.

      Usuń
    2. lol, no tak, ale nie bądź niemiła. one muszą być wygłodzone, żeby zarabiać miliony. inaczej nikt by ich nie zatrudnił.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...