sobota, 24 marca 2012

wicked black holo | paloma 110

w sztucznym świetle pośrednim niby coś tam coś tam..

w dziennym świetle coś migocze, ale nie wiadomo co..

łooooł. w sztucznym świetle bezpośrednim jest wow wow wow. oczywiście trudno jest sfotografować holo, ale wierzcie mi na słowo. dziwne smugi na końcówkach to odbicie światła.


szalone odbicie
użyłam następujących produktów:

1. eveline, odżywka do paznokci
2. paloma 110, 2 warstwy
3. seche vite dry fast top coat

oto gwiazda wieczoru w towarzystwie odżywki eveline (spoko) i seche vite my love forever
post ten sponsoruje Hex, od której dostałam ten zajebisty lakier. paloma ceramic 110 nie jest już dostępny w sprzedaży, więc małe jest prawdopodobieństwo, że go spotkacie w drogerii. czy istnieje coś podobnego?
piosenka, która mi się kojarzy z tym lakierem to jest ta piosenka:



a ja serdecznie zachęcam producentów do robienia odjechanych lakierów. ciemne holo, flejki, brokaty. zróbcie to wszystko w regularnych liniach. my to kupimy. jesteśmy spragnione. naprawdę.

23 komentarze:

  1. Mi się nie podobają te drobinki :( Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla każdego coś dobrego. ja lubię takie niebezpieczne kombinacje.

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba, nawet jeśli skłaniam się ku jaśniejszym, poważnie biorę go pod uwagę muszę tylko zasilić konto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krótkie paznokcie, ciemny lakier i jest impreza.

      Usuń
  3. a mi też się podoba:) nie znałam lakierów Palomy wcześniej, ale wyglądają na godne uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam żadnego innego, a ten chyba jest już niedostępny, ale ogólnie warto się zainteresować ;)

      Usuń
  4. nie mam czarnego lakieru - ani jednego i muszę to zmienić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no raczej! czarne lakiery są spoko.

      Usuń
  5. Wow! Chyba Ci go skradne pewnej nocy ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, że mi przypomniałaś songa.

    Czy gdybym przywdziała takie wdzianko jak R., to byłabym seksualna?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny holo do odstrzału ;) Robi się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski! Szukam czarnego holo! Ja niestey w ogole nie widuję Palomy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo paloma przestała chyba istnieć..

      Usuń
  9. Ślicznie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. KANYE!


    no dobra, lakier też ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się fajny na wieczorne wyjście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...