piątek, 20 kwietnia 2012

color club glitter vixen collection

pojechałam do tk maxxa, bo Julysa znalazła w krakowskim oddziale dwie interesujące kolekcje. jedną bardziej interesującą od drugiej. tropikalna była interesująca, bo była kolorowa i tropikalna ("tropikalna", czyli ALL ABOUT COLOR), ale bardziej ekstremalna jest ALTER EGO, która idealnie wpisuje się w moje ostatnie poczynania. wyobraźcie sobie, że zaczynam (bardzo powoli i niesmiało) przekonywać się do "koloru" nude na paznokciach. anyways, tk maxxx gdańsk miał do zaoferowania "tylko" glitter vixen, ale kurde. nie wiem czy to mnie coś ominęło, czy jak, ale glitter vixen w sieci wygląda zupełnie inaczej, niż moja glitter vixen.
z informacji w internecie wynika, że color club glitter vixen collection wygląda tak:

kolory: Sex Symbol, Magic Attraction, Sultry Diva, Art of Seduction, Sexy Siren, Object of Envy, Tru Passion
źródło
wyszła na jesień 2008 i zupełnie nie przypomina (zresztą to dobrze, bo to "wydanie" mi się nie podoba tak jak to, które kupiłam) mojego. myślę sobie.. może tamte kolory im się skończyły i teraz pakują inne do tego opakowania? albo były dwa sety? nie wiem. ja tego naprawdę nie wiem. czy Wy wiecie, czy ktoś może mi wyjaśnić?
od mojego nail guru dowiedziałam się już, że tańsze wersje dla tk maxx nie posiadają kwiatka, ale kij z kwiatkiem. skąd ta rozbieżność? i to na plus, podkreślę raz jeszcze :)

swatche lakierów ze zdjęcia powyżej znajdziecie tutaj albo tutaj albo tutaj albo jeszcze tutaj i tutaj.

kolekcja, którą ja upolowałam wygląda tak:
swatche reszty wkrótce. dzisiaj glitter nr 5 na lawendowym lakierze z limitki blossoms. ładny, delikatny, jasny, radosny glitter :)

nazw brak, ale ja nadam im własne ;D


ps. oglądacie orły bieliki i bieliki białogłowe z usa? a czaplę? wszystko podlinkowałam Wam w poprzedniej notce. może są wśród Was miłośnicy ptaków? :) pozdrawiam serdecznie, do jutra! buziaki

25 komentarzy:

  1. Cudnie Ci to wyszło, lawenda i niebieskie drobinki, odpływam:-) Obserwuję Bieliki, ale u nich strasznie wieje i się boję, że zmarzną:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam różne obawy, ale musimy zaufać naturze i wierzyć, że wszystko będzie dobrze :)

      nooo, wyszło mi wyjątkowo nieźle ;P

      Usuń
  2. Back to Boho składało się z 2 setów, więc tu może być to samo...

    fajnie, że przekonujesz się do nude, lakiery nude są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, ale czemu nikt nie ma drugiego zestawu oprócz nas?

      nude jest ekstremalny :D

      Usuń
  3. Nie obserwuję, bo chcę, żeby im było intymnie i żeby sobie mogły w spokoju robić kupę.

    Stri, ale żeś przylakierowała ostatnio. Się nie dziwię, że nic już nie chcesz z GR.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale one nie wiedzą, że my je obserwujemy, poza tym nic im nie grozi.

      no, trochę przylakierowałam jestem szalona. ale to dobrze. lubię hurtowo.

      Usuń
  4. Kupiłam (w Krakowie właśnie) ten sam "błędny" zestaw glitterków co Ty:) Nie mam pojęcia dlaczego takie są w nim kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiedź jest tylko jedna - to specjalna edycja tylko na polskę!!

      Usuń
  5. O! Na paznokciach z tym nudziakowym tłem wygląda ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne. A u mnie w tk maxxie tylko jakies nudziaki :/ szczerzylam zeby na neonki a te glitterki tez sa cudowne. Ja chciec!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc to tam są moje nudziaki! w Twoim tikejmaksie! wszystko jasne ;)
      jeśli chcesz mogę Ci je nawet kupić i wysłać. każdy powinien mieć swój set glitterowych lakierów. glittery dla wszystkich!!

      Usuń
  7. Ale piekności.a ja mam do tk maxxa tak dalekoooo.Ale chyba w końcu się przejadę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam daleko. bardzo nawet. ale tk jest przy ikei, więc.. ;P

      Usuń
  8. dobrze że paletka podobna do Beyond the Mistletoe bo bym już leciala do sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie jestem fanką zmywania brokatu, więc wydaje mi się, że więcej brokatów nie nabędę jeśli akurat spotkam jakieś sety cc

      Usuń
  9. Ostatnio śliniłam się do tego zestawu w TK Maxx. Ale nie używam brokatów, dlatego grzecznie go odłożyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja stwierdziłam "oo, zacznę używać"..

      Usuń
  10. !!!....
    Ostatnio pokochałam Color Club, szkoda, ze nie można go za bardzo dostać w perfumeriach bądź sklepach kosmetycznych w UK :( i trzeba czekać na tę przesyłkę z US 2 tyg:/
    Zestawu zazdraszczam.
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbyś zazdraszczała coraz bardziej to daj znać, Ci kupimy w PL i wyślemy do UK. nie takie rzeczy się robiło :)) podejmuję się kupić to, co uda mi się znaleźć, bo wiadomo jak to z CC bywa..

      Usuń
    2. Dzięki, będę Cię męczyć jak coś :D póki co staram się kontrolować po wczorajszym wyskoku w MAC'u :D

      Ogólnie ten Color Club jest tak piękny.... ze szok. Nawet mi China Glaze przeszło :DDD
      Koniecznie pokaż więcej swatchy kolorów, plissss :*

      Buziam:***

      Usuń
  11. Dzieki za linka do bielikow - nie moge oderwac dzieciakow od komputera tak im sie spodobalo podgladanie ;-) Prawde mowiac sama tez lubie do nich zajrzec...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! cieszę się, że komuś się "przydały" namiary. ja uwielbiam obserwować zwierzęta, no ale przy okazji ich tym nie krzywdząc. wiadomo :)

      Usuń
  12. Z tego co wiem to Color Club zawsze wypuszcze dwa sety po 6 lakierów, może ty masz ten drugi set?
    A bielika amerykańskiego widziałam w usa jak sobie szybowały w sztormowe popołudnie ;P Mewy sie szamotały na wietrze, a orzeł spokojnie sobie dryfował między nimi. W sumie to kilka razy je widzielismy.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się czaiłam na te lakierki w warszawskim TkMaxxie, ale nie było ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...