wtorek, 10 kwietnia 2012

dzień dobry. powróciłam.

nie było mnie od czwartku, bo po pierwsze wyjechaliśmy na wieś, gdzie nie było aż tak bardzo internetu.
po drugie, nie było mnie, bo blogosferę zalały posty o glossy boksie, którego odebrałam dopiero dzisiaj a nie chciałam psuć sobie niespodzianki.
anyways, wróciłam i widzę, że teraz jest moda na zadawanie pytań. jeśli chcecie mnie o coś zapytać, wiecie, że możecie zawsze to zrobić i robicie to, więc bez robienia zamieszania wokół własnej osoby, pominę tag i powiem Wam co się dzieje.
skończyła się akcja "dziękuję nie kupuję" i kupiłam sobie kilka rzeczy ;p
tak w ogóle to mam atak atopowości od kilku dni i szlag mnie trafia, drapię się jak oszalała i jedyne co mi pomaga (tzn przynosi krótką chwilę ulgi) to polewanie się bardzo gorącą wodą. kto zmaga się z dermoproblemami, mnie rozumie. kliknęłam sobie la roche posay oliwka do mycia za 9 zł, woda termalna za 4zł i mini zestaw z vichy za 13zł. to jest profil apteki gemini na allegro. uwielbiam u nich robić zakupy - czy to w sklepie stacjonarnym, czy w sklepie internetowym czy na allegro. ja mam ich aptekę stacjonarną 3 a właściwie 2 przystanki od domu, więc nie płacę za przesyłkę i odbieram po przedpłacie. BOMBOWO! polecam serdecznie. mają kilka aptek, nie tylko w Gdańsku.
anyways, mam atak azs, mam glossy boksa i mam kupę rzeczy do zrobienia, więc wrócę tutaj i powalę Was częstotliwością, ale jeszcze nie dziś. ale na pewno.
coś jeszcze miałam powiedzieć, ale zapomniałam co. hmn.
wyjęłam moje letnie ubrania. są za małe. siłownia siłownia fitness, bieżnia, pot, krew i łzy!!!!
i sałata zamiast kapkejków ^^

co u Was Dziewczyny, wszystko w porządku?
i hope so :*

28 komentarzy:

  1. Stara bida. Ale to już mówiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzisz, a u mnie ciągła walka by wbiwszy szanowna w dżinsy nie wylewały się z nich "boczki"...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dziś zrobiłam mały udate garderoby, tzn poszłam do h&m i kupiłam jakiś dżinsy i kilka koszulek

    jesteś zadowolona z glossy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! uwielbiam niespodzianki i próbowanie nowych rzeczy. jestem bardzo zadowolona i ucieszona i radosna :))

      Usuń
  4. no to dobrze że już jesteś..
    a za linka do allegro to Ci klapsa wymierzam. KLAPS:>

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też atop i szlam mnie trafia bo zaraz przez to strace linie papilarne i paluszki będą boleć i pękać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przytulam Cię i trzymam kciuki. cóż możemy zrobić.

      Usuń
    2. jakkolwiek głupio to nie zabrzmi, bo się wtrącam, ale czym dokładnie się u Ciebie objawia to pękanie? bo też ostatnio mam taki problem :o :o i nie pomyślałabym, że mogę mieć atopa na samych rękach.

      Usuń
    3. Dziekować ;) Pozostaje kupować drogie kremy i smarować się nimi 100 razy dziennie ;P

      Usuń
  6. apteka czadowa!aż się napaliłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziendoberek:*

    Bidulko:* dobrze wiem jak to jest na skorze problem dolega....tez mi ostatnio troche daje sie we znaki ale nie jest jeszcze zle...oby.
    Zaraz sobie zalinkuje i poogladam bo moze cos na pocieszenie sie przyda i w oko wpadnie.
    W ogole bylam za rozami ale zostaly tylko jedne wsciekle czerwone i dalam spokoj a tak to jestem zla bo moglam zamowic je on line: mur: bo obejrzalam Lace ze wszystkich stron i jest pieeeeeekny!

    Sciskam MOCNO

    OdpowiedzUsuń
  8. ja boleję bardzo, w stolicy otworzyli nowe źródełko kapkejkowe. i jest tak cudownie bajkowe, że chce mi się płakać, jak przechodzę obok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łączę się z Tobą w bólu. mniam mniam chlip chlip

      Usuń
  9. Przyszła, skusiła i uciekła. Typowe.

    :D
    Fajnie, że już jesteś :) Jak Ci idzie wczesne wstawanie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za pytanie! dobrze. przez święta nie wstawałam o 6, ale tak około 8 myślę.. a teraz jest po 6 i nie śpię. jest OK :-)

      Usuń
    2. Hihi gratulacje, ja się nawet tego nie podejmuję, bo polegnę... w końcu ciągle polegam w łóżku :P

      Usuń
    3. trolololo. ja nastawiłam budzik na piątą ileś i obudziłam się po szóstej. gdybym nastawiła na szóstą ileś, obudziłabym się po siódmej.

      Usuń
  10. Dzień dobry:-)Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień dobry dzień dobry, każdy dzień jest dobry, żeby wstać rano i pójść na siłownię ^^

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...