wtorek, 3 kwietnia 2012

ekstraklasa

zostałam kibicem jak mnie nie było. tak naturalnie, bo mój chłopak ogląda wszystkie mecze ligi hiszpańskiej, niemieckiej, angielskiej, włoskiej i ekstraklasy właśnie. ekstraklasa - polska liga. głupio to nazwali, bo jest ekstraklasa, I liga, II liga itd.. ekstraklasa t-mobile. teraz jest 25. kolejka. w sobotę gra legia z ruchem. tzn legia warszawa z ruchem chorzów. o.
wracając.. angielska to premiere league, włoska to serie a, niebiecka bundesliga, hiszpańska la liga.. anyways. mam nawet swoich faworytów. lubię chłopców z chile.
matias fernandez, mogłabym powiedzieć mój rówieśnik, bo jest pół roku starszy ode mnie. niecałe pół.
gra w sportingu lizbona i wygląda tak:







and my personal favourite..


o moim drugim chłopcu z chile następnym razem.
o wczesnym wstawaniu dziś. udało mi się wstać pół godziny wcześniej niż wczoraj, ale docelowo.. dobra, następnym razem. zaraz. tylko zjem śniadanie. dzisiaj nie biegnę do klubu szybko szybko. muszę zjeść porządne śniadanie i pójdę na gimnastykę o 11. a potem dzikie cardio.
buziaki, dzień dobry :)))

13 komentarzy:

  1. Warto oglądać piłke nożną nawet nie fascynując się nią specjalnie :D Ja akurat oglądam, ale angielską ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do wstawania to ja dzisiaj poległam i to na całej linii :D Miałam wstać o 5 a ruszyłam tyłek gdzieś ok. 8 :D

      Usuń
    2. ja oglądam/słucham nawet do 3 meczów dziennie, więc... ;p

      Usuń
  2. Mój również jest fanem co zaowocowało w mój karnet na mecze jednej z krakowskich drużyn ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mieszkałam w krakowie to pamiętam jak całe miasto się trzęsło jak był mecz ;p

      Usuń
  3. ja dziś wstałam o 8.30, a ponieważ wstaję zwykle w przedziale 9.00-9.30, wstałam wcześniej :P docelowo chcę wstawać o 8.00 (widzisz, troszkę mnie zainspirowałaś :P), wcześniej już chyba nie dam rady, byłabym śpiąca przez cały dzień, bo przez pracę w barze nie mam co liczyć na szybsze pójście do łóżka (wczoraj na przykład był poniedziałek, a siedziałam w barze do 23.30)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem. rozumiem.
      ale fajnie jak dzień jest długi i jeszcze np słoneczny...

      Usuń
  4. Pan Słomka woli Kuchnia TV :3

    O gustach się nie dyskutuje, więc zamilknę.
    Miłego pocenia. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jestem antypiłkarska kobita. W takim sensie, że o piłce nożnej wiem bardzo niewiele albo jeszcze mniej. Ale mam na swoim koncie drobny epizod z zainteresowaniem piłkarzem. Z tym że w moim przypadku był to Francesco Totti ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totti, pamiętam. a w moim życiu w sumie piłka nożna była zawsze chyba. ale ostatnio dużo jest jej wokół mnie w moim TV itd i jakoś tak się przyzwyczaiłam. poza tym też rozumiem więcej co tam się dzieje.

      Usuń
  6. A ja dziś wstałam o 10, ciężko z tym wstawaniem u mnie:-( a z rzeczy dobrych to Wisła właśnie przegrywa:-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...