czwartek, 26 kwietnia 2012

fat people are hard to kidnap

10 komentarzy:

  1. A ja dziś nie ćwiczyłam, ale wczoraj gumki w aparacie zmieniałam i dzisiaj jeść nie mogę, bo tak mnie szczęka boli więc na jedno wychodzi:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dzisiaj byłam na siłowni o 6:31, ale co z tego. nadal jestem wielorybem. niestety..

      Usuń
    2. Stri chyba wieloryba nigdy na oczy nie widziałaś ;P

      Usuń
    3. nie widziałam. chciałabym. lubię duże zwierzęta :))

      Usuń
  2. po takiej reklamie na pewno bym nie poszła do tego bufetu

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, głuptasie. Dostaniesz słomką po głowie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...