środa, 4 kwietnia 2012

i failed

nie udało mi się dzisiaj wstać wcześniej, obudziłam się dopiero o 8.
wydaje mi się, że to nie tylko z mojego lenistwa, ale również dlatego, że przewiało mnie trochę wczoraj i mam katar, pogoda nie nastraja (pada, wieje i jest zimno) a mięśnie bolą.

dzisiaj mam trening siłowy, ale najpierw muszę jechać doładować bilet miesięczny, bo sobie przypomniałam, że mi się skończył wczoraj. anyways, o wczesnym wstawaniu.
chcę wstawać przed 6 i chodzić spać przed 23. taki jest plan. pomyślałam, że będę wstawać coraz wcześniej i chodzić spać coraz później. tzn nie od razu od początku wstawać przed 6. myślę, że trzeba się przestawić powoli. poza tym nie chodzi mi o zakatowanie mojego organizmu, tylko płynną zmianę na lepsze.

głowa przestała mnie boleć tak btw, a Wam chcę życzyć dużo zdrowia, bo kurde widzę, że z większością nas jest coś nie tak. mam nadzieję, że w ramach możliwości, będzie tylko lepiej i łatwiej. zdrowie najważniejsze, nie ma co.

ps. a dzisiaj muszę zrobić mega porządki i nie chce mi się, ale jak już zacznę to będzie łatwiej. w końcu, jak już wspominałam, lubię odnajdywać się w prostych czynnościach :) a Wy?

11 komentarzy:

  1. Oj wstawac przed 6?? Bardzo ambitnie. sprobuj moze przed 7 ;) ja dwa razy w tyg wstaje o 5:30 i nienawidze tych dni!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię się odnajdywać w leniuchowaniu :P
    hmmm a po co chcesz wcześniej wstawać, brak czasu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw jutro musze wstać o 6 i już to przeżywam, nie lubię ;(

      Usuń
  3. ja chcę wstawać właśnie ok 5:30, bo po pierwsze: lubię wstawać wcześnie i mieć dłuuuuugi dzień, a po drugie ja i tak chodzę wcześniej spać. po 2 latach udało mi się przestawić i przeważnie chodzę spać ok 23. poza tym chcę o 6:30 być już na siłowni i rozpocząć aktywnie dzień, potem być rozciągnięta, rozgrzana i jak biegnę na autobus to nie mieć kontuzji ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. 8.00 to też wcześnie, 6.00 to środek nocy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wstaję później i chodzę spać później i też mam długi dzień :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słomeczko, to wstawaj wcześniej i chodź spać później, to wtedy będziesz miała niekończący się dzień. ;]

      Usuń
    2. Tak też się zdarza XD

      Usuń
  6. Zdrówka życzę, ja już drugi tydzień chora z całą moją małą rodzinką i na antybiotykach już jedziemy. ;/

    Co do wstawania to ja i tak zmuszona jestem do podnoszenia dupska w godzinach 6-7, bo syn tak wstaje, a kładę się o 1-2 w nocy, no i syn kiepsko sypia, więc ledwo żywa chodzę. :D Ale ja nocny marek jestem i inaczej nie mogę, szczególnie, że moje dziecko zaśnie nie wcześniej jak 21-22 i dopiero wtedy mogę zrobić coś co chcę. ;)
    Gdybym mieszkała sama, to bym wstawała rano, bo to lubiłam, taka inna atmosfera i dzień dłuższy - chociaż i tak kładłam się bardzo późno, a czasem wcale. Jednak starość nie radość i ledwo ciągnę ostatnio. ;)

    Ja na porządki się zbieram, ale strasznie tego nie lubię, bo u nas jest tak, że się posprząta i już tego samego dnia wieczorem wygląda jakby przez kilka tygodni było niesprzątane. Takie uroki małego mieszkania i od groma rzeczy w pomieszczeniach. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też myślę o porządkach ale tak mi słabo idzie, że póki co postanowiłam nie patrzeć pod nogi:-) Ja ze wstawaniem wpadłam w czarną dziurę, śpię do 10, a później nie mogę się z niczym wyrobić i latam jak poj... do 1 w nocy. Najgorsze, że nawet to wstawanie o 10 mi ciężko idzie:-( A u nas w Kraku dziś 18 stopni, zwariować można, ale jak się będziemy wszystkie wspierały to damy radę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Póki nie pracowałam to mnie wołami z wyra nie wyciągali przed 8:00! Teraz z konieczności - blady świt i nie ma zmiłuj, bo wstać trzeba. A potem tankuję się kawą przez pół dnia i sakramentalne "byle do końca pracy". A pogoda dzisiaj była koszmarna, to fakt. Nie nastrajała do czegokolwiek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...