piątek, 13 kwietnia 2012

tag. co trzymam na podłodze?

jako, że prędzej czy później się przeprowadzimy, też nie kolekcjonuję mebli. za szafkę nocną czasami służy mi stolik a czasami niekoniecznie (często przestawiam meble i przemeblowuję rzeczy w szafkach:) raczej jest to po prostu podłoga.

mamy też 3 podwójne półki "nad głowami", ale są na tyle nisko, że spadają z nich różne rzeczy. np dzisiaj zostałam obudzona przez spadające książki, bo mój Ukochany potrącił je przypadkiem. to nie zdarza się często, ale skoro się zdarza to nie da się tam trzymać kremów z ostrymi zakończeniami, ani niczego ciężkawego.

tak sobie myślę, że może dzisiaj zrobię sobie szafkę nocną... hmn.
generalnie to tak; w moim przypadku szafka nocna musi być oddalona. śpiąc, zmieniam strony, macham rękami, nogami i poduszką i woda w karafce nie postałaby długo trolololo. ja też nie lubię plastiku, ale tyle razy wylałam już szklanki i kubki stojące obok łóżka, że naprawdę - nie.
zwykle w zasięgu ręki mam butelkę wody mineralnej niegazowanej - teraz jest to cisowianka, kiedyś aquarel, a jeszcze przedtem żywiec zdrój, który zszedł na psy i już mi nie smakuje. i piwo też nie.
alright, czyli woda. woda na pewno, ale jeszcze bardziej na pewno - chusteczki higieniczne albo przynajmniej papier toaletowy. mam zawsze katar, więc bez chusteczek ani rusz. nie ma opcji.
to są dwie podstawowe rzeczy.

odkąd mój komputer nie działa tak jak powinien, a telefon komórkowy nabrał charakteru internetowego - z internetu "w nocy" korzystam właśnie za pośrednictwem telefonu. chociaż generalnie to jak śpię to nie surfuję, ani nie piszę esemesów, więc po prostu telefon działa jako budzik i mam go gdzieś w zasięgu ręki.

jeśli przed snem czytam książkę, mam niedaleko książkę. jeśli maluję paznokcie, mam lakier, wysuszacz i ból głowy ;) nie, ale naprawdę. nie malujmy paznokci przed snem jeśli nie planujemy wietrzyć pomieszczenia, w którym śpimy.

no i tyle. jak już zrobię sobie szafkę nocną, postawię na niej kosmetyki i zacznę ich używać - zrobię update.
i zdjęcia. tak. ze świeczką i szklanym naczyniem z wodą. będzie tak.. ładnie. ja lubię oglądać domy innych ludzi, które wyglądają jakby nikt w nich nie mieszkał. nie wiem. ja nie potrafię utrzymać idealnego porządku zbyt długo. w ogóle porządku. tzn dopóki mieszkałam sama to może jeszcze się dało, ale mieszkanie z mężczyzną to jest zupełnie inna jakość niż tylko film wieczorem, nieprzespana noc i herbata rano ;)

dziękuję bardzo Fresh Linen za podsunięcie taga.
cieszę się, że o mnie pamiętałaś. miło mi :)

czy ktoś chciałby się podzielić swoimi ajtemami z szafki nocnej? dawajcie, chętnie poczytam.
mile widziane zdjęcia czystości nieprawdopodobnej :)

13 komentarzy:

  1. ja w zasadzie zyje na podlodze wiec mam na niej wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wystrój wnętrza chwilowo podobnie jak u Ciebie. Polecam Ci blog http://www.bellemaison23.com - piękne zdjęcia pięknych wnętrz, dla mnie niesamowicie relaksujące hehe i marzę sobie, że ja też kiedyś tak będę miała:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, dzięki za link! no to trzymajmy się planu :)

      Usuń
  3. No to ja zdjęć nie wrzucę:-) Mój dom wygląda na baaardzo zamieszkany, przez: dwie dorosłe osoby, dwójkę dzieci, psa i kota. I wszędzie leżą nasze rzeczy, ja sprzątam i sprzątam a tu nic. Nie rozumiem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie mam wrażenie, że np czyste domy mają ludzie, którzy pracują poza domem i w ogóle ich nie ma w domu. super sprawa ;p

      Usuń
  4. Wyobraziłam sobie Ciebie wymachującą poduszką przez sen :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po prostu przenoszę poduszkę razem ze sobą jak zmieniam stronę, na której śpię.

      Usuń
    2. hehe, ja też tak robie ze swoją małą poduszką ;)

      Usuń
  5. Stri zrobiła taga. No nie, to teraz ja chyba też muszę coś zrobić.
    Czyste domy to domy bez ludzi.

    (Chyba Cię nie natchnęło przez mój odkurzacz?)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...