sobota, 28 kwietnia 2012

turn the page

5 komentarzy:

  1. Ooo, już to kiedyś zamieszczałaś chyba, ale sam podkład muzyczny. Był inny. Pamiętam, bo mi się spodobało i potem szukałam, ale nie mogłam znaleźć, czy to na czymś wyszło.
    Dobre.

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna nutka,zdecydowanie przewodnia dla mnie jesli chodzi o ten weekend,dzieki :) dodaje Cie do obserwowanych i licze,ze tez wpadniesz do mnie,spodoba Ci sie i zostaniesz moja obserwatorka:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za zaproszenie, mam nadzieję, że Twój weekend mija wspaniale.
      the streets i love. polecam :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...