poniedziałek, 7 maja 2012

9 produktów z elfa, które mogłabym bliżej poznać

mam jeden kosmetyk z elfa. bronzer/róż. lubię go.
odnoszę wrażenie, że te poniżej też bym polubiła.
complexion perfection
rozważałam jeszcze puder matujący taki z gąbeczką, ale do "poprawek w ciągu dnia" mam ochotę wypróbować CP.

powder brush
dużo dobrego słyszałam o tym pędzlu. jestem bardzo ciekawa.

Studio Stipple Brush
nie posiadam żadnego skunksa. może być ciekawie.

Luscious Liquid Lipstick w kolorach Pink Lemonade, Cherry Tart, Rasberry, Strawberry\
z gąbeczką!!

Bamboo Concealer Brush
bamboo boo boo

Eye Shadow Brush
wymienię moje stare tanie pędzle na nowe tanie pędzle

Eye Crease Brush

mineral lipstick w kolorach Ripe Rose, Natural Nymph, Rich Rasberry, beautiful berry, Cheerful Cherry, Barely Bitten
już mówiłam, że jestem freakiem.

Hypershine Lip Gloss
mówiłam, prawda?

26 komentarzy:

  1. Mam z tej serii pomadkę w kolorze totalnego nude i powiem szczerze,że za taką cenę warta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. totalny nude to który numer/nazwa? :))

      Usuń
  2. CP jest baardzo fajny.:)
    Podoba mi się jasno różowy błyszczol z gąbką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Flat top mam i bardzo go lubię . Po roku troszkę powypadało z niego, ale nie na tyle by jakoś miał wpływ na aplikację kosmetyków.
    complexion perfection - u mnie jakoś nie dawał spektakularnych efektów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy on ma dawać spektakularne efekty. tzn może ma, ale ja od niego tego nie oczekuję. moja naczynkowo-mieszana cera jest tak kapryśna, że w zasadzie nigdy nie wiadomo co się sprawdzi.

      Usuń
  4. Mam te pędzle i jakoś wgl. szału nie ma. O ile te " czarne" sie trzymają i flat top jest w ok, to te jasne są jakieś dziwne- niby miekkie włosie ale porozwalały mi się i w sumie została mi tylko kulka do załamania. Zainwestuj lepiej w coś innego- jeśli chodzi o pędzle do oczu z elfa to nie polecam. Lepiej już kupić w rossmannie pędzelek z ecotools ; d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, alright. ja mam takie wrażenie, że jeśli chodzi o pędzle do oczu to u mnie jako "na całą powiekę" sprawdzą się jakiekolwiek. chyba warto inwestować w pędzle o ciekawych kształtach. tzn wiadomo, że pędzle muszą być odpowiednio miękkie/gęste itd, ale te z lancrone dobrze się sprawdzają jako pędzle do oczu, mam je już ojej...hmn.. z 3 lata. omg. jak to długo.

      Usuń
  5. A ja kupiła jakiś czas temu z elfa jasny do podkładu i jedyne do czego się nadaje to do nakładania maseczek ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nakładanie maseczek też wymaga akcesoriów ;)

      Usuń
    2. Przez Ciebie przejrzałam co tam u elfa ciekawego i zakochałam się w różu Candid Coral...

      Usuń
    3. ja też się mu przyglądałam i chętnie bym go sobie wypróbowała ;p

      Usuń
    4. Roze tez mnie korca:) Naczytalam sie dobrych opinii na ich temat:) zreszta znasz moje zdanie:)

      Usuń
    5. candid coral jest dosyć chyba wyjątkowy. zresztą róże zawsze mnie cieszą i przyprawiają o ciarki na plecach. że też kiedyś w ogóle nie używałam różu. nie pamiętam kiedy to było. jak to było?

      Usuń
  6. ooo ten puder również bym chciala mieć;)




    +obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. z w/w mam pedzelki ze zdjecia 2 i 3 -mam je od dawna i poki co nadal mi swietnie sluza!
    !

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym mogła wypróbować puder ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam dwa pędzle z tych pierwszych - czarnulek jest rewelacyjny :)

    podobno matowe kredki jumbo do ust tez są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooooo matowe kredki jumbo mniam mniam

      Usuń
  10. również chętnie wypróbowałabym CP :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ostatni punkt z Twojej listy :) Pachnie przesmacznie, jest całkiem przyzwoitej jakości. Bez szału, ale jest lepszy od wielu, jakich miałam okazję używać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam oba czarne pędzle i o ile pierwszy jest bardzo fajny to skunks niestety się nie spisał :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tymi dwoma panami na górze sama zamierzam się zaprzyjaźnić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...