wtorek, 29 maja 2012

just do it

7 komentarzy:

  1. Sport to ostatnia rzecz, do której potrzebuję teraz motywacji. To właściwie moja wymówka, lol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od dwóch tygodni nie piłam herbaty.

      Usuń
    2. tzn w sobotę piłam zieloną, ale to się nie liczy.

      Usuń
  2. o raju -.- jakbym słyszała siebie..., może nie odnośnie sportu ale tak życiowo... :(

    Dzięki za miłe słowo :) Czym to się dzieje..., nie wiem o co dokłądnie pytasz, ale wiesz to bardzo skomplikowana praca Painta, Gimpa i Picasy :D Zapewne dało by się wszystko załatwić w Gimpie..., ale nie jestem taka zdolna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i get it :) gimp. zgłębię temat. dzięki!

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...