niedziela, 6 maja 2012

list do m.

10 komentarzy:

  1. pojechałaś po całości! Ja zawsze przy tym płaczę...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też w sumie. jakiś taki nastrój mnie dopadł. nie wiem jak od dżemu przeszłam do wywiadu z sokołem i marysią starostą. i zgłodniałam.
    wszystkie moje ulubione szybkie potrawy wykupili, bo chyba majówka nie obfitowała w dostawy mrożonek. no i tak siedzę i sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię dżem ale ten stary xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ech i cóż mi pozostanie....tylko zamilknąć...

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jestem inna i nie lubię drzemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy nie słuchałam Dżemu, ale słyszałam Dżem wiele razy.

      Usuń
    2. Tak, to zostało dobrze powiedziane.

      Usuń
  6. Ja nigdy fanką nie byłam,ale cenię ludzi którzy słuchają tego typu muzyki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie Dżem w starym wydaniu! a List do M.? rozmarzylam sie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...