czwartek, 31 maja 2012

nowy element pielęgnacji włosów: olejek alverde paczula i porzeczka, z wygodną pompką.

swój egzemplarz kupiłam na allegro za 20 zł + 4.5zł za przesyłkę u tego sprzedawcy.
jestem zadowolona z transakcji, produkt był dobrze zabezpieczony a przesyłka stosunkowo szybka (wybrałam list polecony ekonomiczny).

produkt kupiłam ze względu na pompkę, skład, popularność i niedostępność.
zastosuję na włosy. kupię też jakieś inne wersje po zużyciu porzeczkowej i po zużyciu mojego olejku z alterry - przeleję go do tego opakowania, jest szalenie wygodne :)

dam Wam znać co o nim sądzę. jeśli chodzi o zapach to jeszcze nie wiem co o nim myślę.





wiem, że Wy też używacie. jak sprawdza się u Was?
jakie produkty na polskim rynku mają takie funkcjonalne opakowania?
ja nie spotkałam zbyt wielu. serum do włosów z avonu. coś jeszcze?

27 komentarzy:

  1. oo, daj znać, czy włoski go polubią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. deal. chociaż są pewne okoliczności zmieniające sytuację moich włosów (basen - chlor - suszarka)

      Usuń
  2. jak to nie wiesz co myślisz o zapachu, ja muszę wiedzieć, bo nie wiem czy kliknąć czy nie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj będę się olejować to Ci powiem. zapach jest specyficzny na skórze, ale na włosach jest inny niż na skórze :) on pachnie jak coldrex z owoców lasu czy tam porzeczkowy nie wiem jak on się nazywa ;)
      i tylko z tym mi się kojarzy :)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa efektów. I bardzo podoba mi się estetyka Twoich zdjęć *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! cieszę się, że zauważyłaś. ja się ekscytuję za każdym razem jak coś robię ze zdjęciem :)

      Usuń
    2. A właśnie, czym robisz takie czary mary?:)

      Usuń
    3. pixlr-o-matic się nazywa i to jest aplikacja w chromie.

      Usuń
    4. Muszę zobaczyć:) bo ja głównie siedzę na FF :)

      Usuń
    5. on jest też do ściągnięcia tak o po prostu

      Usuń
  4. dawaj recenzje, bom ciekawa olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzja będzie, ale może użyję go więcej niż 3 razy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. no właśnie wiem. między innymi dlatego kupiłam :P

      Usuń
  7. Niedostępność - słowo klucz... ech może w reszcie ci z Rossmanna się zlitują :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rossmannach alverde raczej nie będzie, ale niech wezmą przykład, poszerzą asortyment. my kupimy. nie wierzę, że im się nie opłaca.

      Usuń
  8. Dobrze, że mam znajomą we Wiedniu, zmolestuję ją o ten olejek ;-)
    wygodna aplikacja?
    widziałam dziś olejek gliss kur
    zainteresował mnie po aplikacji
    hmmm...ale alvedre zapewne tańszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gliss kur ma 2 produkty niemalże identyczne składowo tylko jeden jest droższy. a może to syoss? nieeeeeee, to gliss kur. ja takich marek nie kupuję w ogóle, ale pamiętam, że były olejki jakieś i porównywałam składy

      Usuń
    2. stanęłam przed półką w rossmannie, spojrzałam na buteleczkę i powiedziałam sobie: gliss kur, czemóż ty musisz być gliss kur, bo ja też takich marek nie kupuję

      Usuń
  9. Zapach jest super ale to dla osób, które tak jak ja lubią paczulę:) Nie jest ona typową paczulą o piwnicznym podbiciu- mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi. Zapach specyficzny, co prawda porzeczka łamie ten aromat ale to tez nie zapach owocu tylko właśnie samej rośliny.
    Narazie grzecznie czeka sobie w kolejce ale wiem, że jak zużyję to butelka zostanie bo aplikator jest bajeczny!!!i będę przelewać tam Alterre:)

    Do włosów pewnie nie będę używac ale do ciała i twarzy, ciekawa jestem Naszych wrażeń:) Mam jeszcze olej z dzikiej rózy i..zapach ma niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem czy lubię połączenie paczuli i zapachu rośliny, tzn mnie kolajrzy się z coldrexem. no nie wiem. ale nie jest tak, że to jest zły zapach. może mam katar ;p
      ja też będę przelewać, a potem się zobaczy :)
      może użyję sobie do ciała.. tzn czasami smaruję nim ręce i jest ok:)

      Usuń
    2. Na pewno jest inaczej jak użyjesz go od czasu do czasu a kiedy robisz to regularnie;) Przynajmniej ja mam takie wrażenia z Alterra. Limonka na co dzień jest męcząca;) ale co drugi/trzeci dzień super:) Wczoraj wgniotłam sobie olej tworząc loczki;) Ranyyy ale to brzmi ale wiesz o co mi chodzi?:) Mam nadzieje. Dzisiaj mam fajne włosy i widzę, ze służy ma Garnierowa Mega Objętość.

      Usuń
  10. o! Pojawiły się nareszcie na ALL. I dlaczego dowiaduję się akurat teraz, kiedy przystąpiłam do akcji wyżyj za 50zł? ;[
    Będę o nim pamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyżyj za 50 zł w czerwcu a w lipcu kup olejki alverde ;p

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...