poniedziałek, 21 maja 2012

padłeś? powstań. johnny walker.


byłam dzisiaj na szkoleniu. trwało 9 godzin.

mało się nauczyłam i niewiele dowiedziałam.

to bolało.

pocieszam się drinkiem.

a tak poza tym, nasza blogowa koleżanka Panna Dominika, zaproponowała zabawę makijażową "My Little Pony, makijaż inspirowany kucykiem Pony".

ja proponuję zabawę "let's drink a potem spróbuj narysować kreskę", będzie polegać na tym, że w każdym tygodniu wykonamy makijaż po spożyciu drinka. w pierwszym tygodniu będzie to jeden drink, w drugim - makijaż zrobimy po dwóch drinkach, w trzecim - po trzech, itd.. itd..

zasada jest jedna. jest to zabawa dla osób pełnoletnich, bo drinki będą zdecydowanie alkoholowe. w przypadku dziesiątego tygodnia, podejrzewam, że ja będę pić po prostu czystą wódkę, chociaż może wybiorę kamikadze?

co o tym sądzicie Dziewczęta? :)))

impreza będzie gruba

41 komentarzy:

  1. Ja i bez picia umiem narysować na oku kreskę alkoholika. Taka fajna jestem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na trzeźwo nie potrafię, to może jak się napiję to zrobię super graficzną kreskę, albo dwie :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja mam niestety tak słabą głowę,że poległabym po 5 tygodniu :P

      Usuń
    2. nikt nie będzie Ci miał tego za złe :-)

      Usuń
    3. Po piątym tygodniu to mojej kreski starczyłoby dla nas wszystkich :D

      Usuń
  3. Podoba mi się,piszę się na to:)
    Tylko nie zaczynam od dzisiaj,bo jutro lezę na rozmowę kwalifikacyjną do nowej pracy i to na dodatek jestem umówiona z samą panią prezes firmy,buuuuuuuu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę trzymać kciuki. ja dzisiaj uświadomiłam sobie jak bardzo potrzebuję znaleźć pracę stałą, w miarę sensowną.

      anyways, czas jest oczywiście elastyczny. tydzień może trwać więcej niż 7 dni. zresztą, wiadomo jak to jest na dobrej imprezie :))

      Usuń
    2. Hehehehh,pani prezes się spodobałam,ale....hahahah,zaproponowali taka stawkę i takie godziny pracy,że chyba ich p... i to mocno,podziękowałam,ale...o dziwo chcą być ze mną w kontakcie,jak by co,no to niech będą,na razie nie szukam nic innego,przystopowałąm,bo mnie skutecznie zniechęcają oferty pracy i ...dziwni pracodawcy,szok,po prostu szok,czego to ludzie nie wymyślą:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. nie sądziłam, że pomysł spotka się z tak pozytywnym przyjęciem! :)
      chyba nagłośnię sprawę jutro ;D

      Usuń
  5. No mogłoby być ciekawie, ale musiałabym w końcu wytrzeźwieć, żeby móc zrobić kreskę tylko po jednym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no żarciłam ;)
      Ostatnio z koleżanką podjęłyśmy taką próbę, po kolki kieliszkach wina i nie powiem ... pędzelek był mało poręczny ;)

      Usuń
    2. w ruch pójdą cienie w kremie ;p

      Usuń
  6. Ja bym się bardzo chętnie poszła upodlić i bez rysowania kresek :D Ale to dopiero za 2 tygodnie, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  7. no to lecimy :) czekam na zdjęcia z 4 tygodnia i dalszych :) heh ciekawe na ilu się zatrzyma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem, zobaczymy :D
      (malujmy szybciej, bo się ściemnia)

      Usuń
  8. Podoba mi się ten pomysł :D Przynajmniej dobre wytłumaczenie dlaczego TRZEBA się upić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się jakiś powód znajdzie ;)

      Usuń
  9. powodów nie brakuje, ale można się napić z koleżankami z całej polski

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też, ja też, weź mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. UMARŁAM :D
    tylko ja kreski nawet na trzeźwo nie umiem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też nie. i o to cho.
      rozluźnimy się, weźmiemy ajlajlajner i narysujemy kreskę.

      Usuń
    2. buuu,ja nie mam ajajajlinerea,wysechł mi jeden jedyny,a kupić nie wiem jaki mam:)heheheheh:)

      Usuń
    3. buuu,ale kredki mam:)hihi:)

      Usuń
    4. a widzisz. Bez ciśnień. Można cieniem albo kredka albo bez kreski w ogóle trolololo :-) czerwone usta po kilku kolejkach?

      Usuń
    5. no,no czerwone akurat,ale mam takową pomadkę,bądź wściekły róż z boxa,ehhehe:)

      Usuń
  12. Dziki rechot wypełnil moje mieszkanko. :D Ja bardzo reflektuje na tę zabawę, tylko muszę zacząć alko kupować. Jakie drinki proponujesz? Ja nie mam talentów do czarowania alko. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zwykle pije whisky ale lubię wódkę waniliowa z colą, żubrówkę z sokiem jabłkowym.. Ojej, czego ja nie lubię ;) ale to wszystko można sobie samemu ustalić :-):-) bez presji. martini bianco z zieloną herbata też lubię.

      Usuń
    2. Oooo żubrówka kojarzy mi się z wigilią, to ja se zubrówkę kupie w Biedrze i będę szalec. :D Mąż mnie z domu wyrzuci i dziecię wyklnie. ;P

      Usuń
    3. Ty się nie przejmuj tylko zrób sobie drinka i zrelaksuj się.
      Raz na jakiś czas można.

      Usuń
  13. Juz widzialam w Twoim wykonaniu taka kreske:P i byla bardzo sprawna:D
    Musze sie przespac i wtedy spojrze na pomysl trzezwo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, to była idea w zarodku, a teraz się narodziła.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...