sobota, 5 maja 2012

roar zabimaru


weekend z bleachem trwa.

14 komentarzy:

  1. Oglądasz Bleacha?! A ja myślałam że tylko ja jestem taka pokręcona :D Niestety skończył się i do tej pory mam żałobe po nim :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieeeeeeeeee, nic mi nie mów. a ja myślałam, że nadal kręcą.
      teraz oglądam wątek o bountach, ale też obawiam się, że zbyt szybko mijają mi te odcinki i żyję w stresie ;p

      Usuń
    2. No to jeszcze troche Ci zostalo ;) Ja swego czasu czytałam mange i chyba bede musiała do niej wrócić skoro anime się skończyło. Kilka tygodni temu był właśnie koniec :/ Czułam się jakby był koniec świata, tak jakby Moda na Sukces się skończyła

      Usuń
    3. ja będę płakać jak mi się skończy bleach

      Usuń
  2. Niestety na razie walczę z moją nową Nokią i odnajduję się w niej, czasami wściekam się bo nie wszystko działa tak jak bym tego chciała. Tym bardziej dzięki, że odwiedziłaś mnie i skomentowałaś. Mam nadzieję, że wizyta w górach przypadła do gustu ;-)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie kiedy jeszcze byłam mocno wkręcona w klimat anime (znów zaczyna mnie ciągnąć) lubiłam oglądać serie w stylu Death Note, albo Ergo Proxy, albo Witch Hunter Robin :) No i oczywiście wszystkie wampiryczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. death note oglądaliśmy z mega napięciem. pozostałe dwa znajdę w swoim czasie :)

      Usuń
    2. A ja za Death Note jakoś nie moge się zabrać, choć wiele osób mi poleca

      Usuń
    3. ojej, death note był niesamowity w ogóle co tam się działo masakra
      obejrzyj jak nabierzesz ochoty na oglądanie czegoś.
      naprawdę polecam.

      Usuń
  4. Serio myślałam, że się wybielasz...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...