środa, 30 maja 2012

seche vite professional kit

swój zestaw kupiłam na allegro za 80 zł + 7 zł za przesyłkę u tego sprzedawcy
jestem bardzo zadowolona z obsługi transakcji. produkt jest oryginalny, był dobrze zabezpieczony i szybko do mnie dotarł. bomba.

jeśli zastanawiacie się jak wygląda seche vite professional kit, teraz o samym produkcie i zawartości zestawu.

pierwsze spotkanie z SV miało miejsce zaraz po tym jak Hex przesłała mi odlewkę ze swojego zestawu.
to było odkrycie! ojacie! - krzyknęłam na widok odlewki i ojacie krzyknęłam również jak go użyłam pierwszy raz. tzn odlewki. Hex nalała mi całą buteleczkę (po nail teku?), więc właściwie po prostu podarowała mi pełnowymiarowy produkt. po kilku miesiącach zgęstniał i nie był już tak świetny jak na początku (bo zmieniła mu się konsystencja), więc miałyśmy z Dziewczynami plan kupienia takiego zestawu i rozlania go między siebie. nie udało się zrealizować naszych zamierzeń, ale ja nie mogłam dłużej czekać i kliknęłam go tylko dla siebie. i jest cały mój :D
o wysuszaczach / utwardzaczach pisałam już wiele razy i jest kilka produktów wartych uwagi, ale wiem na pewno, że przy seche vite zostanę na dłużej (na co najmniej 132 ml), bo nic nie może się z nim równać :) zwłaszcza, że nie jest aż tak bardzo drogi jak mogłoby się wydawać. 132 ml / 14 ml = ponad 9 opakowań. 9 i pół dokładnie.
ponad 9 opakowań za 87 zł to wychodzi niecałe 10 zł za opakowanie. no halo. hallo!

na "professional kit" składa się pełnowymiarowa buteleczka, opakowanie 118 ml i lejkonakrętek.

polecam serdecznie każdej osobie, która używa lakieru do paznokci albo ozdób do paznokci.
Hex, dziękuję raz jeszcze za możliwość wypróbowania, to mój KWC. odkrycie 2012r.

ps. warto wspomnieć, że SV wymaga rozcieńczalnika po jakimś czasie (w moim przypadku zgęstniał po zużyciu ponad 75% opakowania), do tego celu użyć należy seche vite restore (thinner, czyli rozcieńczalnik) i tylko seche vite restore, ponieważ inny nie zadziała i równocześnie seche vite restore nadaje się do rozcieńczenia innych produktów typu wysuszacze / utwardzacze oraz lakierów do paznokci po prostu, rozmaitych firm. skąd to wiem? od Hex naturalnie :)








12 komentarzy:

  1. 80 zł za taką ilość tego typu produktu to jak darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że jesteś zadowolona i obdarowałam Cię czymś, co zostało KWC 2012:)))

    Męczę się nadal, zaraz chyba zwinę się do łóżka :( Fatalnie jak człowiek źle się czuje...Jutro postaram się być to poopowiadamy sobie trochę!
    Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alrighty :) idź się wyśpij porządnie, albo przynajmniej wyleż. nie ma żartów ze zdrowiem. do jutra mam nadzieję :*

      Usuń
  3. Ano nie udało się... Ale może jeszcze się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno :) przecież ta butla nie będzie trwała wiecznie :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. jak ja lubię jak nie tylko ja używam angielskich słów :) :*
      ale fajnie, że już niedługo się zobaczymy!

      Usuń
    2. lubię używać angielskich słów :)

      też się cieszę!

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...