piątek, 11 maja 2012

tv shows, street art festival, bleach i promocja w l'occitane.

wiedziałaaaaam. wiedziałam, że pamiętniki wampirów i chirurdzy tak się skończą. po prostu wiedziałam :))
ale jaja. no dobra. niech będzie.
nie mogę się doczekać true blood. ojejku, jak się nie mogę doczekać.
z nowszych rzeczy, odkryłam "girls" i "veep" i coś jeszcze, ale nie pamiętam..
bleach i tak rządzi. jeszcze nie skończyłam wątku z bountami.

a dzisiaj może wybierzemy się na street art. wczoraj nie mogliśmy, ale może dzisiaj możemy ;)
a jutro poznam nowe koleżanki w Gdyni :))
o, no i ciekawe czy pójdę rano do l'occitane po krem z 15% rabatem i pakiet próbek.
jeśli nie wiecie o co chodzi, jutro w Gdańsku otwiera się nowy sklep l'occitane, w Galerii Bałtyckiej.
no i zakupy można zrobić z 15% rabatem, natomiast dla pierwszych 100 osób są prezenty.
najsensowniej byłoby załapać się na prezenty, ale sama nie wiem czy pójdę tam rano.

22 komentarze:

  1. Ja też nie mogę doczekać się true blood ^^
    a Bleach mnie nie wciągnął, jeżeli rozmawiamy o serialu anime. Z resztą jakoś nie przepadam za tasiemcami.

    P.S. Jeżeli chodzi o GB to opatrznie zrozumiałam Twój komentarz, wybacz i przesyłam całusa na przeprosiny ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie wciągnął baaaaaardzo. no po prostu jest świetny. specyficzny, na pewno nie dla każdego, ale fantastyczny. ja lubię jak mi się serial długo nie kończy :)

      całusa odebrałam :) dzięki i buziaki również

      Usuń
  2. Dlaczego ten Gdańsk tak daleko???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, ale przyjedz kiedyś. tu jest morze i foka szara, no i my :D

      Usuń
  3. Musiałabym nadrobić oglądanie chirurgów.

    OdpowiedzUsuń
  4. true blood, też nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ajjj true blood... byle do 10 czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie pisz, ja zaraz będę oglądać i już się boję tego co zobaczę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi true blood nie podpasowało, nie mogłam się przekonać :(
    Obecnie golądam rodzinę Borgiów :)

    Zapraszam Cię przy okazji do odpowiedzenie na TAG związany z jedzeniem :)
    http://majtkirambo.blogspot.com/2012/05/tag-wiem-co-jem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rodziny Borgiów nie miałam okazji, a True Blood lubię. tzn Erica ;D

      Usuń
  8. cholera a ja z pamiętnikami w ciemnej dupie za przeproszeniem, dopiero druga seria

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ostatni odcinek TVD nieco zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz coś, bo tęsknimy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pod koniec odcinka Wampirów smutno mi się zrobiło :( No ale końcówka końcówki była fakt do przewidzenia ;p
    Też nie jestem już wstanie usiedzieć na miejscu czekając na True Blood, ale z drugiej strony są to już okolice sesji.. Ale dla Alexa wytrzymam ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. tu masz aukcje tego sprzedawcy u którego ja kupowałam AC
    http://allegro.pl/anthelios-ac-fluid-do-tw-tlustej-i-wraz-50ml-spf30-i2339250147.html na True Blood też czekam a wczoraj szlochał przy ostatnim odcinku Desperate Housewieves :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...