środa, 30 maja 2012

vampire diaries tag



i found a tag. i thought i will give it a go. i was planning to answer in polish but that didn't happen.

10 simple questions. 10 simple answers.

1) How did you discover the show?
i can't remember but i do remember watching it from the very beginning XD

2) Who is your favorite character?
Damon obvioulsy! but i like Klaus too. he's such a cutie when it comes.. actually I don't know if I can reveal some of my thoughts because of possible spoilers and i find spoiler alerts don't always work ;P
anyways i really enjoy Damon. not only because of Ian Somerhalder.

3) If you were a vampire, would you live off of human or animal blood?
human for sure. i'm a bloodsucking monster deep inside.

4) Team Stefan or Damon?
team Damon!! Stefano is a loooooooooooser.

5) What’s your favorite supernatural power?
i can't decide. i mean the ultimate supernatural power is immortality. is it a power? i don't know.
let's say it is not a power and seek some more. mind compulsion is nice but doesn't it make you feel lonely? making fog is fun but not really useful. speed i would say. speed is nice. and durability. those two. if i was immortal and could have only one power i would pick mind compulsion i guess.

6. If u were to be a character who would u be?
knowing me i would be Kathrine ;P but i wouldn't abandon Damon like this. i would like to be the character that ends up with Damon in the end :D how clever of me ;] duh

7. Have u read the book series?
i did try but they are just so bad ;D i think i finished the fourth or the fifth but maybe it was the third. i can't remember.

8. Who’s ur crush on the show?
like you have to ask ;D Damon obviously. yes. i'm that girl.

9. What was ur first initial thought of the show and did it change after u saw it!
when i saw the trailer (i assume i must have seen it before i watched the pilot) i knew it is going to be fierce and sexy. lol ;] no.. i don't know. i do like it but i don't think it's amazing. it's ok. it brings me joy.

10. Who was ur favorite villain?
Klaus. oh wait. no.
i know. Elijah. although.. was he the villain in the end?
no more spoilers.

now it's Your turn if You'd like.
is there a twilight tag? i might do it ;p
^^


23 komentarze:

  1. Nie rozumiałam fenomenu tego serialu, nie wciągnął mnie, gdy się pojawił. Ponieważ teraz jestem w czasie sesji, a sesja jak wiadomo jest świetną okazją na nadrabianie zaległości serialowych, zaczęłam oglądać VD... Pierwsza seria mega słaba - wkurzało mnie to, że obowiązkowym punktem każdego odcinka była budząca się Elena, a akcja odcinka budowana była wokół szkolnej potańcówy/imprezy w Grillu. Matko i córko. Druga seria lepsza, w końcu pojawiają się ciekawsi bohaterowie - ten Klaus jest tak paskudny, że go lubię. Zaczynam teraz 3 serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak paskudny, że go lubisz? rozumiem o co kaman :)zaczynaj zaczynaj, a jak skończysz to daj znać czy Ci się podobało :)

      Usuń
  2. Co do książek się zgadzam- są słabe :P
    A ja zdecydowanie chciałabym posiadać mind compulsion :D

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! No nareszcie coś z "mojej bajki":D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie widzę, że też postanowiłaś się z nami podzielić swoimi wrażeniami :)

      Usuń
  4. Damon i Klaus rządzą! Ja na miejscu Kathrine bym wykorzystywała Damona do woli do końca jego dni, czyli zawsze :D Takie ciacho nie może się marnować ;) Co do Klausa to bardzo mu kibicowałam z Caroline, podobali mi się razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również!! :D Caroline i Klaus to by było coś :D

      Usuń
    2. byli soooooooooo cute :)))

      Usuń
  5. :D ja też oglądam namiętnie ten serial od samego początku :) teraz oczywiście jest smutek, bo sezon się skończył i trzeba czekać caaaaałe lato :( swoją drogą to jest właśnie najgorsze w lecie - to że nie ma nowych odcinków ulubionych seriali, oczywiście właśnie wtedy gdy jest czas na oglądanie. eh :( przynajmniej będzie true blood :D mój drugi ulubiony wampirowy serial :D

    a teraz rzucę bombę i powiem, że w przeciwieństwie do ogółu należę do "team Stefan"
    po prostu Stefan i Elena to wielka epicka miłość, a ja zawsze takim kibicuję :D i w ogóle wolę Stefana, Damon jest może przystojniejszy, ale jakoś mnie nie przekonuje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szanuję Twoją odmienność. dla mnie stefan był ciekawy tylko jak pił ;P
      poza tym był pizdusiem, a ja ni lubię takich zachowań ;]
      tak, noooo w lecie jest czas na oglądanie seriali, których się nie oglądało never ever, albo na powtórki. oglądałaś felicity? mój ukochany serial wszechczasów.

      Usuń
  6. Łeeee, Stefan to ciepłe kluchy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Stefan jest TOTALNIE DO BANI!!!

      Usuń
    2. Damon to taki kapryśny bachor :P tylko jest przystojny i wszystko mu na sucho uchodzi... i w ogóle jest strasznie niespójną postacią, tak na maksa wykreowany żeby dziewczyny się jarały (bez obrazy oczywiście;))
      a Stefan ma coś więcej w sobie, moim zdaniem..

      Usuń
    3. Fakt Damon jest wykreowany na bożyszcze tłumów, ale mam wrażenie, że scenarzystom zabrakło pomysłu na Stefana i jest taki trochę nijaki.

      Usuń
    4. ja bez obrazy się jaram Damonem, ale w ogóle o czym my rozmawiamy. kreowanie postaci? przecież to nie jest twin peaks :D

      Usuń
  7. Tego to ja nawet nie skomentuję.
    Ups, już poszło.

    OdpowiedzUsuń
  8. ha ha ha, odpowiedź na trzecie pytanie mnie rozwaliła :D

    oglądam serial jeszcze raz, od początku - co to o mnie mówi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że gdybym była wampirem to bym zabijała ludzi znęcających się nad zwierzętami.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...