piątek, 1 czerwca 2012

11 różnych pytań tag



1. Czy często pod wpływem przeczytanej recenzji biegniesz do sklepu i kupujesz kosmetyk, nawet jeżeli nie jest Ci niezbędny?
Tak. 95% kosmetyków nie jest mi niezbędnych. I o to chodzi.
2. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
Tak.
3. Czy posiadasz w Swojej kolekcji lakiery, których jeszcze nigdy nie użyłaś?
Tak. Dużo.
4. Czy zdarza Ci się kupować ubrania i po jakimś czasie znajdywać je w szafie z nieoderwaną metką?
Tylko jeśli świadomie nie oderwałam metki.
5. Co robisz z kosmetykami kolorowymi, które straciły ważność? Wyrzucasz, czy naciągasz w nieskończoność ich termin przydatności?:-)
Niekoniecznie od razu wyrzucam lakiery do paznokci, pudry i pomadki, ale rzeczy do oczu pilnuję bardzo, bo mam wrażliwe oczy i łatwo się psują.
6. Zdarza Ci się kupować podkład przez internet tylko na podstawie swatch-y?
Tak i nie. Tak, kupiłam, ale nie - nie kupuję, bo ja rzadko używam podkładu.
7. Dbasz o swoją formę, czy wciąż się oszukujesz, że zaczniesz od jutra, lub przyszłego tygodnia?
Codziennie uprawiam sport. Pływam, chodzę na fitness i na siłownię. Oszukuję się z pisaniem pracy magisterskiej.
8. Jak często po przeczytaniu komentarzy zauważasz, że ktoś nie czytał tekstu tylko oglądał fotki?
Na prostych czynnościach mało jest takich sytuacji, autoreklama zdarza się niezwykle rzadko. Pewnie jest to związane z faktem, iż proste czynności są niszowe i raczej trafiają tutaj ludzie, którzy czytają (mnie) ze zrozumieniem. Co chyba nie jest takie łatwe, ale widać - niektórym sprawia przyjemność :) :*
Natomiast bardzo często zauważam to na blogach moich Koleżanek i na YouTubie.
9. Jesteś zorganizowana i zdążasz ze wszystkim, czy wciąż brakuje Ci czasu?
Trudne pytanie. Organizuję się. Jestem w trakcie zwiększania swojej efektywności. Zresztą, im więcej obowiązków, tym więcej czasu. Chciałabym zobaczyć siebie za 10 lat, kiedy już będę Mamą i osiągnę maksimum efektywności.
10. Czy Twoja praca ma związek z kosmetykami?
Nie, ale cały czas zastanawiam się czy ze swojego hobby chciałabym zrobić pracę. Nie jest to takie oczywiste.
11. Robisz w życiu to o czym marzyłaś, czy wciąż jeszcze poszukujesz swojego przeznaczenia?
Nie jestem zwolenniczką szukania przeznaczenia. Raczej osiągania celów. Cel na 2012r: ukończyć studia.
Chociaż jestem zwolenniczką poznania swoich mocnych i słabych stron. Tych szukam. Jeszcze nie wszystkie znalazłam.

Życzę Wam, żebyście nigdy nie zapomniały o tym, że jesteście Dziećmi.
Spodziewajcie się dzisiaj jeszcze skittlesów :)

Ps. Dlaczego tag nazywa się 11 questions (taką nazwę znalazłam na blogach) a odpowiadałyście na niego po polsku? Tzn ok - I'm not judging :)

15 komentarzy:

  1. Cześć! Otagowalam Cię !:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki dzięki, już się za niego wzięłam :)

      Usuń
  2. Świetny masz blog wiesz?:)) Na pewno tu będę częśniej zagladać :D !
    PS.Obserwujemy?:)Buziaki:*:*:*!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że mam świetny blog. proste czynności są jedyne w swoim rodzaju w przeciwieństwie do Twoich (Waszych?) komentarzy. nie wiem co Wy obserwujecie, ale widzę, że ctrl + c ctrl + v macie opanowane.
      buziaki też xo xo

      Usuń
    2. Poplułam sobie monitor, wiesz???:P
      Kombinacja pewnych skrótów jest niezawodna Moja Droga :D ułatwia życie;) Niekoniecznie we właściwym kierunku ale coż..;)

      Uwielbiam Cię czytać a pkt.3 działa pobudzająco:)
      a może krem Bielendy byłby osiagalny w małych drogeriach? chyba trzeba się uśmiechnąć do pewnej Pani:)

      Szukam natchnienia bo nie mogę skończyć tego tekstu o filtrach i mam wrażenie, że będzie długo i nudno. Ale z drugiej strony w tym temacie nie da się zrobić krótko i słitaśnie. Też sobie wybrałam temat:P

      Usuń
    3. trolololo, no bo weź. no co mam napisać "miło mi, dziękuję bardzo"? nie będzie ze mnie dziewczynka robić idiotki na moim własnym blogu. hello :)
      punkt 3 jest chyba w ogóle godny opisania szerzej, bo robię wzorniki i wiesz co. wydawało mi się, że mam najwięcej lakierów granatowych a nie mam zielonych i wiesz co? granatowych mam 17 a zielonych 20. WTF?! ;P

      pisiaj tam ładnie, ja przeczytam i zostawię słit komcia :D

      Usuń
    4. Mam teraz dzięki Tobie niezłą zabawkę z Chrome lalalala:D No i zamiast pisać zachwycam sie zdjęciami:D
      Ale! jest dobrze, już prawie na finiszu. Jak dobrze pójdzie jutro wrzucę tekst:)
      Zielonych nie masz, powiadasz:) Koniecznie trzeba nad tym popracować:)
      Na mnie pora, będę znikać powoli z sieci.

      Usuń
    5. taaaak, kochamy komentarze typu zaserwowanego przez Elwirę

      Stri, ja uwielbiam Ciebie czytać :*

      Usuń
    6. Hex, nie znikaj ;)
      Nie nie nie, zielonych mam więcej niż niebieskich a czerwone wszystko rozdałam i mam całe 3. bordowe się nie liczą ;p
      Jestem szalona. Muszę o tym napisać coś, bo to jest dobry temat.

      Simply, dziękuję! Cieszę się, że sprawiam komuś radość. To ważne :)

      Usuń
    7. może Elwira ma 12 lat. nie wiemy tego.

      Usuń
    8. Już jestem i szykuję niespodziankę a tak w ogóle to mam parę rzeczy do nadrobienia. Powinnam dzisiaj;)

      Usuń
    9. O LOOOOOOOOOOL, padłam XD Następna urwana z księżyca laska??? Heh, ciekawy ten tag. Choć niektóre z pytań - choćby to o metki na ciuchach nieco mnie zdziwiły. Ja nie lubię po zakupach choćby wieszać w szafie ciuchów z nieodciętymi metkami. Takie moje małe skrzywienie ;)

      Usuń
    10. chyba chodziło o to, że czy kupujesz tyle ubrań, że sama nie wiesz co masz.

      ja nie odrywam metki jeśli nie wiem czy czegoś nie zwrócę, ale zwykle nie zwracam, ale lubię mieć świadomość, że mogłabym.

      czarodziejka z księżyca ;p

      Usuń
    11. A ja nie odrywam metki, dopóki nie założę ciucha. I nie widzę w tym nic dziwnego.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...