piątek, 8 czerwca 2012

cenne doświadczenie zawodowe

właśnie pozyskuję.
i będzie też maseczka nawilżająca, otarcia na nosie i czerwiec za 50 zł. i rutinoscorbin. i jeszcze gardło też mnie boli oprócz nosa. a co u Was?

fajne promocje w rossmannie są.
mi zostało 6 zł 50 gr w czerwcu, więc chyba się nie załapię ;p

ale kupiłam sobie w końcu bioderma hydrabio hydrating masque za 28 zł.
przecenili po wielu, wielu miesiącach. i kupiłam. i po pierwszym użyciu mogę tylko powiedzieć, że jest super i że moje pory ją lubią, no i nie trzeba zmywać jej wodą. wchłania się. yay!

co poza tym? jestem przeziębiona, rutinoscorbin mam i co z tego.
deszcz spadł, dżinsy mi pofarbowały nogi, krótkie spodenki założę jutro mimo owłosienia, które nagle odrosło.
czemu włosy na głowie mi tak nie rosną, huh?! i wanna be extra hairy in all the right places.

jadłam dzisiaj roladę z łososia. rolada z łososia nie była nadziewana. to był zrolowany łosoś. właściwie nawet nie zrolowany tylko taki złożony w dwóch miejscach. mniam mniam. była bardzo dobra.

o, rosja strzeliła trzecią bramkę.

nos mnie boli. maseczkę nawilżającą sobie nałożyłam, ale po tylu wysmarkaniach to nie wiem czy cokolwiek mi pomoże. jestem zmęczona. jestem chora.
chcę odpocząć, a nie ma kiedy. fuck.

o, rosja strzeliła czwartą bramkę.

drunken make up tydzień dwa powinnam zrobić, bo ostatnio impreza jest codziennie, ale nie mam siły pomalować paznokci, a wieczorami się już nie maluję, także czekam na Wasze propozycje i niedługo zrobię drunken make up 2 :)

nie poddawajcie się i bądźcie bezpieczne, buziaki ahoj!

25 komentarzy:

  1. :)ten wrzask ze stadionu słyszałam przez okno:)teraz szykuję się na falę powracających (najpierw szli na stadion)hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto nie skacze ten z policji robili kibice w tramwaju i jeszcze cały wagon śpiewa z nami :))

      Usuń
  2. ja mam za sobą lakier za 7,99 i mydełko za 7,5
    jeszcze coś tam mi zostało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje na ciuchy zamiast na kosmetyki- masakra, leczą gdzieś zakupoholizm?

      Usuń
    2. W zakładach zamkniętych ;-)

      Usuń
  3. ja już przekroczyłam magiczne 50 zł hehe, o tej maseczce chętnie więcej poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. testuję, napiszę za jakiś czas co i jak.

      Usuń
  4. Jestem w stanie wyobrazić sobie Ciebie piszącą ten wpis ;) I niemal Cię słyszę :D Normalnie czad!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. creepy ;p nie no spoko. a ja oglądałam snow white and the huntsman

      Usuń
  5. Uwielbiam łososia, Stri nadal trzymam kciuki za Ciebie w powodzenie akcji kosmetycznego przeżycia za 50 zł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci tylko, że nie jest łatwo ;p

      Usuń
  6. U mnie niestety dawno przekroczone 50zl i rzekłabym, że zwielokrotnione:DDD ale do Rossa to bym wyskoczyła na zakupy, oj tak! za to zrekompensowałam sobie ten brak w Bootsie:)

    Euro bokiem mi wychodzi, jakoś nigdy nie byłam fanką piłki nożnej:P

    Kuruj się :***** u mnie się udało, jutro łożko przywożą:DD Miało być dzisiaj ale plany się zmieniły. Co poza tym? Bedzie e-mail ale jutro bo dzisiaj już mi się nie chce myśleć.
    Mam nowego mola ale narazie odkładam go w czasie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oglądałam mecz Polska-Grecja, fanie było - w barze mnóstwo Angoli i wszyscy kibicowali Polsce :)

    zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj też obcokrajowcy kibicują polsce (no bo komu mieliby kibicować;)
      kuruję się, ale kurde coś mi się przyplątało

      Usuń
  8. Mnie zostało 0 zł, a zamierzam się obłowić w Rossie :D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. no rosja wczoraj dała czadu..., aż się bpoję oglądać naszego meczu z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja polakom nie kibicuję za bardzo, bo grają jakby piłki w życiu na oczy nie widzieli, są leniwi i w ogóle ich nie lubię. polskie to są ewentualnie fajne rozgrywki klubowe.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...