środa, 20 czerwca 2012

fogg



lata temu latem

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. super jest! już lata tego nie słyszałam, ale kiedyś słuchałam tego remixu na okrągło. jeszcze w często, więc ile to musiało być lat temu. kurde. dużo ;P

      Usuń
    2. Lata, lata temu:P
      A przypomniało mi się- chciałabym niebiesko-fioletowe flejki z Inglota :) Będę odzywać się po niedzieli bo narazie mam trochę stresa.....

      Usuń
  2. Retyyyy! :D
    Dzięki, że mi to przypomniałaś :*
    Wprawdzie wolę oryginał, ale chwała twórcy remixu, że odświeżył uroczy kawałek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...